Kabel til Nokia 3650
Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 08-05-03 20:25

Findes der et datakabel til en Nokia 3650, eller skal den infarøde
port anvendes ?

Hvor mange stemmer har mididelen i en 3650, her menes hvor mange der kan
afspilles,
så man er fri for at pakke midifilen ned i størrelse (antal kanaler) ?

Er det muligt at fremstille en real one mediafil som afspilles hver gang
telefonen ringer ?

/ T Rex

Fra : DWM

Dato : 09-05-03 09:16

"-= T Rex - 6400 =-" <5171053m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et datakabel til en Nokia 3650, eller skal den infarøde
> port anvendes ?

Jeg syntes ikke at have set et almindelig datakabel til 3650.
Men den infrarødeport er nu også fin at bruge.
Bruger selv et MA620 kabel sammen med min som er købt her:
http://www.thansen.dk/products.asp?c=140453645&n=808366264#xy

> Er det muligt at fremstille en real one mediafil som afspilles hver gang
> telefonen ringer ?

Jeg har ihvertfald lagt wav filer over på min telefon som kan bruges.
Mon ikke også rm filer kan.

/Kenneth Iversen

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 09-05-03 12:34

Takker for svaret....

Jeg har lige bestilt et kabel hos T Hansen, så den må være her i morgen.

Jeg ved ikke om du ved dette..

Jeg har en del midifiler på min PC, og vil gerne lægge dem over i mobilen,
men skal jeg først
fjerne nogle af kanalerne, eller kan den afspille den rå midifil, med alle
kanalerne...

På min 7210 som jeg lige har byttet med denne 3650 kan den kun afspille 4
kanaler, altså ret
træls for så er alle detaljerne væk, eller stærk reduceret.

Jeg har lige afprøvet mit 128 Mb ramkort fra mit kamere, den virker fint i
3650eren, så der kan faktisk være ret mange realaudio filer på sådan et
kort.

Så mangler vi faktisk bare en mp3 afspiller til 3650eren, og så ét af de
nye 512 Mb ramkort...

Hvad med spil til phonen, har du nogle gode link hvor jeg kan hente nogle,
og ikke at forglemme
utility som vil være gavnlig, hvad med vi udvæksler, jeg har nogle der kan
køre på 3650eren fra min 7210...

Fra : DWM

Dato : 09-05-03 15:51

> [...]
> men skal jeg først
> fjerne nogle af kanalerne, eller kan den afspille den rå midifil, med alle

Det er jeg faktisk ikke klar over. Jeg har ikke selv prøvet at ligge
midi filer over på den endnu.

> På min 7210 som jeg lige har byttet med denne 3650 kan den kun afspille 4
> kanaler, altså ret
> træls for så er alle detaljerne væk, eller stærk reduceret.

Ja det vil være ret træls at høre på så.

> [...]
> kort.
>
> Så mangler vi faktisk bare en mp3 afspiller til 3650eren, og så ét af de

Der var en herinde engang der påstod at han kunne ligge MP3 filer
direkte over på hans kort og afspille dem i hans 3650.
Det kan jeg nu ikke få den til. Jeg kan faktisk ikke engang se at filerne
er på kortet igennem mobilen.

> [...]
> og ikke at forglemme
> utility som vil være gavnlig, hvad med vi udvæksler, jeg har nogle der kan

http://www.xgryde.dk/wap.wml er den jeg har hvor der er rimeligt
af forskellige ting på. Jeg har også nogle andre adresser men der
er meget lidt software på.

Jeg har vist også en rimelig mængde af spil og software til at ligge
på en af mine harddiske..skal lige se om jeg kan finde det :)
Der er bl.a en ny videooptager som kan optage med lyd.

/Kenneth Iversen

Fra : Helmut Lotti

Dato : 09-05-03 16:01

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> [...]
> direkte over på hans kort og afspille dem i hans 3650.
> Det kan jeg nu ikke få den til. Jeg kan faktisk ikke engang se at filerne

Jeg har lagt et par MP3 filer over på MMC kortet i min 3650'er og kan fint
bruge dem som ringetoner.
Ved lidt søgen på nettet har jeg fundet en cracket version af enMP3
afspiller til 3650'eren!
Desværre kan 3650'eren ikke gengive lyd i stereo men kun i mono, men det må
man jo bare finde sig i!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti