Anden baggrund i Nokia 3650?
Fra : Nakel Andersen

Dato : 08-05-03 20:22

Hvordan får jeg lavet baggrunden om på Nokia 3650? Jeg har gjort det før,
men da var jeg ikke helt ædru og nu kunne jeg huske det, da jeg skulle sælge
én! Håber at I kan hjælpe mig!

Michael

Fra : Lars Strange

Dato : 12-05-03 16:13

Hvis det er den baggrund, hvor der står "Kamera" og "Foretrukne" du tænker
på, så prøv;

Menu->Værktøjer->Indstil.->Telefon->Standby->Baggrundsbillede->Skift->Ja

Når du vælger "Ja" får du mulighed for at vælge hvilket billede du vil
bruge.

/Lars