3310 fejl
Fra : KsNa

Dato : 08-05-03 06:35

Hej

Min datters Nokia 3310 gik pludselig i fejl, midt under modtagelse af en
SMS, i displayet står der "Contact service" og den kan intet andet. Den
eneste måde at slukke den er, ved at tage batteriet ud. Simkortet er
afprøvet i en anden 3310 og virker der OK.

Kan den bringes til at virke igen eller skal der en ny telefon til.

Mvh.
Kim

Fra : sls

Dato : 08-05-03 10:50

> Min datters Nokia 3310 gik pludselig i fejl, midt under modtagelse af en
> SMS, i displayet står der "Contact service" og den kan intet andet. Den

Min datters telefon lavede det samme, den blev opdateret hos en unlocker, og
så virkede den igen.

Mvh Sid

Fra : KsNa

Dato : 08-05-03 17:15

"sls" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> Min datters telefon lavede det samme, den blev opdateret hos en unlocker,
og
> så virkede den igen.

Det vil jeg prøve, tak for tippet.

Mvh