Opsætning af e-mail på T310
Fra : Michael Melby

Dato : 07-05-03 22:00

Hej derude

Har lige fået mig en SE T310, og er utrolig glad for den.

Men hvordan instiller man den til at modtage mails osv.?

Jeg har Cybercity som internetudbyder, og har Telmore som mobiludbyder.

Er det nok info???

Mvh

Michael Melby

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 08-05-03 20:52

"Michael Melby" <michael.melby@city.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Men hvordan instiller man den til at modtage mails osv.?
>
> Jeg har Cybercity som internetudbyder, og har Telmore som mobiludbyder.

Du kan sjekke Telmores hjemmeside. De fleste mobiltilbydere er behjelpelige
med oppsettet på sine hjemmeside, og i det minste pr mail/telefon.

Du trenger også data fra din Cybercity e-postkonto. Brukernavn, passord,
pop-server osv.

Alternativt kan du besøke Sonyericssons hjemmeside. Der finner man oppsett
for wap, GPRS, MMS, mail osv. Dersom det er støtte for Telmore, kan du få
innstillingene tilsendt din telefon på sekunder.

I tillegg til e-postoppsettet, skal du huske på at du ikke må benytte den
samme oppkoblingen som du benytter til wap, enten du bruker GPRS eller GSM.
Du skal opprette en egen datakonto for å kunne hente ned og sende e-post fra
telefonens e-postklient. Nærmere opplysninger om dette finnes
forhåpentligvis hos Telmore.

Mvh

Thorolv Valentinsen