Påståede problemer med Nokia 7250
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 07-05-03 16:49

Jeg har netop talt med BKM-Data, som jeg har bestilt en 7250'er hos. Han
påstår at Nokia er begyndt og tilbagekalde denne telefon og Nokia 3650 pga
en softwarefejl. Først skulle kameraet angiveligt holde op med at virke og
så ville flere menufunktioner i telefonen forsvinde. Jeg har bare intet hørt
om dette og er derfor i tvivl om det er sandt eller det bare er en dårlig
undskyldning fordi han ikke kan levere min telefon på den aftalte dato.
Nogen der kan be- eller afkræfte dette?

/Lars

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 07-05-03 16:56

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> wrote in news:3eb92af6$0$24722
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> BKM-Data

Har de en hjemmeside...?

/bm

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 07-05-03 17:01

> Har de en hjemmeside...?

www.bkmdata.dk - skodhjemmeside i øvrigt....men billige telefoner!

/Lars

Fra : Frederik B-B.

Dato : 07-05-03 17:30

Mit kamara virker som det skal.. Alt er somt nyt...

Og den er ca 3 mdr gammel.

--
MvH Frederik B-B. - www.FrederikBB.dk

Fra : DWM

Dato : 07-05-03 22:11

> [...]
> om dette og er derfor i tvivl om det er sandt eller det bare er en dårlig
> undskyldning fordi han ikke kan levere min telefon på den aftalte dato.

Jeg har ingen problemer med min 3650. Den virker ligeså fint som da
jeg købte den for 3 måneder siden.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp