Nokia Card Phone 2.0 - Win XP ?
Fra : Lars

Dato : 07-05-03 10:37

Hej!

Jeg vil lige høre om der nogle som har fået >subject< til at køre under XP
(pro) ?
På Nokia´s hjemmeside kan jeg kun finde software + drivere til og med Win2k.
Kan denne evt. benyttes under XP ? - der står intet på Nokia´s side ;-( Og
jeg er ikke
meget for at ringe til deres 90-nummer........

Er der nolge herinde som har prøvet det ?

På forhånd tak.

/Lars
"Teoretisk set kan mænd og kvinder lære at forstå hinanden. Og teoretisk set
kan man fange ål med lasso."

Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 08-05-03 11:14

"Lars" <blow_me@anytime.cum> skrev i en meddelelse
> Jeg vil lige høre om der nogle som har fået >subject< til at køre under XP
> (pro) ?

Jeg har brugt det og det virker fino

Jesper

Fra : Lars

Dato : 12-05-03 14:20

"Jesper Kjeldsen" <usenet@jknet.dk> wrote in message
> Jeg har brugt det og det virker fino
xxxxxxxxxxxxxx
*smukt* Jeg takker og bukker - nejer og skraber ))
Og nu tør jeg godt installere det..........