N3650 kalender?
Fra : Nakel Andersen

Dato : 06-05-03 19:39

Der står at Nokia 3650 kalender kan kommunikere med flere kalenderprogramer
på ens computer!
Men hvilken? Kan Outlook XP og N3650 snakke sammen?

På forhånd tak!

Michael

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 06-05-03 19:53

"Nakel Andersen" <nakel@post3.tele.dk> wrote in message
> [...]
kalenderprogramer
> på ens computer!
> Men hvilken? Kan Outlook XP og N3650 snakke sammen?

Ææhh - pas nu lige på Outlook XP - som du kalder den. Jeg formoder at du
mener Express ? Jeg tror nemlig ikke at OE (Outlook Express) kan sync'e med
nogen som helst mobil - i det mindste ikke med Ericsson's modeller. De
kræver alle at du kører Outlook 98 eller nyere.
Dette kan dog også skyldes den software, Ericsson har valgt: EtendConnect
PC - nogen der har svaret ?

Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...

Fra : Fischer

Dato : 06-05-03 20:31

> Ææhh - pas nu lige på Outlook XP - som du kalder den.
> Jeg formoder at du mener Express ?

Jeg tror han mener Outlook XP.

Altså den Outlook der er med i Office XP pakken. Det er vist den der kaldes
Outlook 2002 når den er alene hjemme.

*Fischer

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 06-05-03 22:10

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> Outlook 2002 når den er alene hjemme.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

Hmm - jeg har min Outlook fra Office XP-pakken; under help siger den 2002 i
stedet for XP !?!
Forvirringen er vel snart total...

Jesper
----------

Fra : insideout

Dato : 06-05-03 22:56

"Jesper Hedegaard" <jesper@pissoff.dk> skrev i en meddelelse
> Forvirringen er vel snart total...

Det er dig der gør forviringen total , når Nakel skriver Outlook XP er vi
mange der udemærket ved at der her er tale om den Outlook er kommer fra
Office XP.

At du får lavet Outlook om til Outlook Express kan selv jeg ikke forklare.

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Bruun-Petersen

Fra : H3nrik V!

Dato : 06-05-03 23:32

In news:3eb82f54$0$83041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
insideout typed:

> Det er dig der gør forviringen total , når Nakel skriver Outlook
> XP er vi mange der udemærket ved at der her er tale om den Outlook er
> kommer fra Office XP.

Ja, særlig når spørgsmålet går på kalenderdelen...!

--
/H3nrik V!
Opel Omega 2.0i *GLS* 1988 161nm/122hk @ 5400rpm 175nm/64hk @ 2600rpm

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Nakel Andersen

Dato : 07-05-03 07:21

Jeg mente det, som I fleste havde gættet på, Outlook 2002! Outlook Express
er noget helt andet!

"H3nrik V!" <vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:b99d4v$q7c$1@sunsite.dk...

Fra : Lars Strange

Dato : 20-05-03 15:19

Jeg sync'er min N3650 med Outlook 2000 uden problemer - både adressebog og
kalender. Bruger Bluetooth men IR kan vel også bruges.

Venlig hilsen,
Lars