Sonofon internet dial-up nummer?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 06-05-03 10:43

Hejsa

Jeg har lige fået tilsendt brugernavn og password til Sonofon internet via
sms, men jeg mangler lige et nummer at ringe op til :-/ Hvor finder jeg det,
eller er der en, der kan fortælle mig hvad det er? Jeg kan ikke lige finde
det på Sonofons side.

mvh Frank

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 06-05-03 10:56

"Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> wrote in message

> [...]
det,
> eller er der en, der kan fortælle mig hvad det er? Jeg kan ikke lige finde

Glem det, har fundet det. 40900090, right?

mvh Frank

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 06-05-03 11:00

> "Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> wrote in message

> det,
>
> Glem det, har fundet det. 40900090, right?

Whoohoo, det virker! Så fik jeg endelig downloadet mit første javaprogram på
min C55. Det har også kun taget ca. 3 måneder for Sonofon, at få det til at
virke

mvh Frank