Sikkershedskode resettes - hvad kræves
Fra : Per Bech Jensen

Dato : 05-05-03 22:33

Hej, jeg har glemt min sikkerhedskode til min Nokia 6210 - nej, ikke smart!
Men hvilket datakabel / software kræves der for at resette koden?

På forhånd tak

Mvh
/Per

Fra : Janus Olsen

Dato : 05-05-03 23:04

Per Bech Jensen wrote:
> Hej, jeg har glemt min sikkerhedskode til min Nokia 6210 - nej, ikke
> smart! Men hvilket datakabel / software kræves der for at resette
> [...]

Hej Per
Du skal bruge et M-bus datakabel, dvs stort set alle dem der ikke er
originale nokiakabler.
Du kan f.eks. bruge rolis nokiatool, eepromtools eller knok phoenix.
Du kan købe kablet hos www.mobilkabler.dk
Du kan også prøve at finde en unlocker der kan gøre det for dig på
www.dkunlock.dk det er billigere hvis det er det eneste du skal bruge kablet
til
MVH Janus Olsen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 06-05-03 09:37

"Per Bech Jensen" <pbj@spammer-pumba.dk> wrote in message
> Hej, jeg har glemt min sikkerhedskode til min Nokia 6210 - nej, ikke
smart!
> Men hvilket datakabel / software kræves der for at resette koden?

Du kan bruge Logomanager til det, snak med en af dine venner der har en
maskine med IR(hvis du ikke selv har), og installer Logomanager på den
maskine. Der kan du se sikkerhedskoden, ikke ændre den, men det er vel også
nok.

Mvh
Jacob

Fra : Per Bech Jensen

Dato : 07-05-03 20:20

Hej Jacob !

Det lyder bare rigtig godt - det vil jeg lige prøve når jeg kommer på uni
til min bærbare med IR imorgen... MANGE TAK !!!

Mvh
/Per