Højere udlandspriser hos Telmore ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-05-03 17:39

Hej

Det forekommer mig at det hidtil har været lidt billigere at ringe i
udlandet med Telmore abb. vist noget med en 10 - 15 % rabat i forhold
til TDC's priser ?

Jeg har d.d. søgt godt og grundigt på Telmore's sider, men kan ikke mere
finde info om dette, nu ser det ud til at priserne er identiske med
TDC's ?

--
M.v.h. Ole®

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 05-05-03 19:05

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg har d.d. søgt godt og grundigt på Telmore's sider, men kan ikke mere
> finde info om dette, nu ser det ud til at priserne er identiske med

Det er ved at være et stykke siden vores kunder blev informeret om dette.
Det
skete i forbindelse med en prisnedsættelse hos TDC, at vi fjernede rabatten.
Det
gav for vores kunder ikke væswntlig anderledes priser.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-05-03 22:13

Hej Frank

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote:

>Det er ved at være et stykke siden vores kunder blev informeret om dette. Det
>skete i forbindelse med en prisnedsættelse hos TDC, at vi fjernede rabatten.Det
>gav for vores kunder ikke væswntlig anderledes priser.

Ok, Det er nok blot smuttet forbi min postkasse så, det sker ind imellem
(uden at det er jeres skyld) - Tak for info !

--
M.v.h. Ole®