Billigste udbyder?
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 05-05-03 08:35

Hej -

Findes der en udbyder, der ikke opkræver for abonnement - men kun for
forbrug af taletid mv.?

Tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Jan Bang Jensby

Fra : Palle Preben-Hansen

Dato : 05-05-03 08:57

Check www.telmore.dk
Mvh. Palle.

Fra : *gavtyven*

Dato : 05-05-03 09:15

Temore er absolut det bedste selskab i DK..
Billig - billig -billig
nåå ja huskede jeg at nævne at de også er billige

Fra : BorreBoy

Dato : 05-05-03 13:48

"*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Temore er absolut det bedste selskab i DK..
> Billig - billig -billig
> nåå ja huskede jeg at nævne at de også er billige

Måske du skulle læse denne artikel:
http://www.jp.dk/itogc:aid=1800748/

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 05-05-03 13:51

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Måske du skulle læse denne artikel:
> http://www.jp.dk/itogc:aid=1800748/

Det er ikke moderne at læse aviser...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-05-03 14:27

"Bjørn Jørvad" wrote:

> "BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det er ikke moderne at læse aviser...

hmmmm, hvad er det nu lige han henviser til?

Derudover er Oranges Modusabonnement overhovedet ikke nævnt, samt
opkaldsafgifterne.

Sålænge man taler indenfor den modus man har købt, så betaler man ikke
opkaldsafgift.

Derudover kan jeg ringe til konen i 6 timer for 235 kroner, hvis det
altså er det jeg vil.
det er vist en minutpris på en 60 øre eller sådan noget.
At SMSerne stadig er skidedyre, tja sådan er det nu engang.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 05-05-03 14:57

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> hmmmm, hvad er det nu lige han henviser til?

Jow .... det var nu også blot en vits ... eller et forsøg derpå..

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : JMo.

Dato : 05-05-03 15:34

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> wrote in

> Måske du skulle læse denne artikel:
> http://www.jp.dk/itogc:aid=1800748/

Hmm.. Uden at have regnet nærmere på tallene, kunne det se ud til at de
ikke har fået den sidste prisnedsættelse hos Telmore med..

Fra : Baun1979

Dato : 05-05-03 09:29
Fra : Johnny

Dato : 05-05-03 13:58

Er det en teenager der kan finde på at sende rigtigt mange smser f.eks. 1000
må det da være Telias nye abb sms0kroner der styrer, abb. 120 kroner så kan
teenageren bare sende løs.

Sjovt folk altså skriver telmore ikke fordi jeg har noget i mod telmore, men
med hensyn til måden man skal fylde op på og sådan er det ikke alle der vil
lege med dem, nok heller ikke når der meget snart måske står TDC på logoet
mon de så kommer til at hedde TelDc

Alternativt smarttalk.dk er også en mulighed men må nok frarådes en blanding
af Tiscali og Debitel.

Hilsen

Johnny

Fra : Jens

Dato : 06-05-03 11:51

[...]

> Alternativt smarttalk.dk er også en mulighed men må nok frarådes en
blanding
> af Tiscali og Debitel.
>
> Hilsen
>
> Johnny

Jeg ville klart undgå SmartTalk, som

* har markedets måske højeste opkaldsafgift (kr. 0,50) - også ved opkald,
som ikke kommer igennem
* har markedets måske højeste gebyr for "for lavt forbrug" (Kr. 25 hvis du
bruger taletid for under kr. 50,- pr. md)
* giver dig kun for kr. 25,- taletid for kr. 200,- ved portering af dit
nummer fra anden udbyder
* tager "trippel takst" ved brug af telefonsvarer´

Sidstnævnte kræver måske en forklaring:

- den som forsøger at ringe dig op betaler normal mobiltakst for at lægge
en besked
- du betaler SmartTalk mobiltakst for den tid, som ovennævnte bruger for at
lægge besked i din beskedboks
- du betaler også SmartTalk mobiltakst for den tid, som du bruger for at
aflytte beskeden !!!

Hertil SmartTalks problemer omkring kommunikation og troværdighed, som du
kan følge i tidligere tråde - samt det faktum, at SmartTalks udvalg af
services og funktioner mm. er ret begrænset.

Mvh
Jens

Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-05-03 17:10

Hej

> www.cbb.dk

Bortset fra at du ikke kan ringe fra udlandet til Danmark med CBB.

Jeg vil til enhver tid også anbefale Telmore.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : myname@myname.dk

Dato : 05-05-03 17:26

Man kan da godt bruge et CBB-kort i udlandet.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-05-03 17:32

Hej

> Man kan da godt bruge et CBB-kort i udlandet.

Det er da noget nyt så !?

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-05-03 17:35

Hej

> Det er da noget nyt så !?

OK, jeg må gi' mig, var lige inde og kigge cbb's side, og jo man kan godt
ringe fra udlandet nu - sorry

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : myname@myname.dk

Dato : 05-05-03 14:36

CBB (www.cbb.dk) kan anbefales udfra dine opstillede kriterier.

99 øre/min døgnet rundt - ikke krav om minimumsforbrug (dog indbetaling af
taletid indenfor 6 måneder). Ingen mulighed for at overtrække saldoen på
kortet og derfor ingen gebyr for genåbning ved overtræk.

CBB bruger Sonofons netværk - klart den bedste dækning.

Desuden tilbyder CBB mulighed for MMS.

Fra : *gavtyven*

Dato : 05-05-03 15:24

> CBB bruger Sonofons netværk - klart den bedste dækning.

Det er der vist delte meninger om.
I min omgangs krede er der så afgjordt TDC dækningen der er bedst.
Også i ydre områderne at Dk. ( eks på de forsk. campingpladser ) hvor alle
med Sonofon står oppe i børnenes gyngestativer og desligende for at komme
højt nok op og få dækning.
Hvor jeg med Tdc sidde på min flade r.. med en dåsepils og fuld dækning
LOL

Fra : myname@myname.dk

Dato : 05-05-03 16:35

De steder, hvor jeg befinder mig mest, har jeg altid opnået bedst dækning
med Sonofon. Eksempelvis er der et område 15-20 km nord for Silkeborg, hvor
telefonen med et TDC-kort hele tiden skifter mellem 5-8 TDC-celler -
samtidig er det umuligt at benytte telefonen til opkald. Jeg har kun 1 gang
oplevet at være et sted, hvor Sonofon ikke dækkede - det var et eller andet
sted i Nordjylland, hvor der var ubeboet...

Fra : Søren C

Dato : 05-05-03 16:49

<myname@myname.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
andet
> sted i Nordjylland, hvor der var ubeboet...

Jeg har nu også de bedste erfaringer med Tdc's netværk....

Venligst

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 06-05-03 17:43

myname@myname.dk wrote:

> [...]
> gang oplevet at være et sted, hvor Sonofon ikke dækkede - det var et eller
> andet sted i Nordjylland, hvor der var ubeboet...

Du skulle tage en tur til Rødding så. Sonofon er helt umulig der.

PS: Kan du lokkes til at klippe det overflødige væk, samt placere dit svar
nedenunder som foreskrevet på www.usenet.dk ? Mange tak

Og fortsat god dag.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Peter

Dato : 05-05-03 19:59

Jeg mener helt klart at CBB er et godt valg.

Intet abb. 0,99 pr. minut 0,24 øre pr SMS.

Mulighed for MMS. Flere forskelling optanknings muligheder. Fuld
kontrol overforbruget. Saldoen kan ikke blive negativ.

Det eneste der kan diskuteres er om man bor i et område hvor Sonofon
ikke gør. I så fald må Telmore være alternativet.

Mvh

Peter.

Fra : insideout

Dato : 06-05-03 23:10

"Jan Bang Jensby" <jensby@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der en udbyder, der ikke opkræver for abonnement - men kun for
> forbrug af taletid mv.?

Som Telmore kunde i 2 år og 5 måneder har jeg aldrig oplevet nedbrud eller
dæknings problemer. Med hensyn til prisen er det på tide at vi Telmore
kunder erkender at det ikke er altid Telmore er billigst og ved meget lavt
forbrug (50 kroner over 3 måneder) koster det 7.50 kroner pr. måned i
administrations gebyr.
Pris forskellene er dog så små at det ikke er tid til at skifte for mig men
da jeg ikke er gift med mit teleselskab og er ligeglade med religions krige
så skifter jeg hvis det kan betale sig.
Jeg syntes helt klart at Telmore har det mest gennemskuelige produkt og det
tæller også med i min beregning.

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Bruun-Petersen