nokia 3310 slukker automatisk
Fra : cazonmobile

Dato : 04-05-03 19:05

Min datter har en Nokia 3310 der er lavet om til den 3315.

Den slukker desværre ofte af sig selv- typisk når den bliver ringet op-
eller hvis man selv ringer op fra den.

ved *#0000# viser den
V 05.79
11-11-02
NHM-5

Er der nogen der har nogle gode ider til hvad der kan være galt??

Carsten

Fra : H@M

Dato : 04-05-03 21:03

Det lyder til at den er fugtskadet..... Typisk fejll...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-05-03 21:09

"H@M" <REMOVEbskcp@get2net.dk> wrote in message
> Det lyder til at den er fugtskadet..... Typisk fejll...

Mon hun har haft den nede i trusserne for meget Spøg til side

Fra : cazonmobile

Dato : 04-05-03 21:38

Du er ubetinget en idiot, Bjarke!!

Fra : Christian Poulsen

Dato : 04-05-03 23:39

> Du er ubetinget en idiot, Bjarke!!

Så du smiley'en?

EOD!

Fra : DWM

Dato : 04-05-03 23:49

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Så du smiley'en?

Smiley eller ej. Det var en luset ting at skrive.

> EOD!

Velbekomme.

/Kenneth Iversen

Fra : Janus Olsen

Dato : 04-05-03 21:32

cazonmobile wrote:
> [...]
> 11-11-02
> NHM-5
>
> Er der nogen der har nogle gode ider til hvad der kan være galt??

Hej
det er en standardfejl, der skal et nyt batteri til, så holder det op.
MVH Janus Olsen

Fra : Per Jensen

Dato : 08-05-03 17:39

synd den er lavet om til en 3315, garantien bortfalder
men en typisk fejl for en 3310, er desværre fugtskade,
forekommer , ved temperatur forskelle, bruges udendørs i regnvejr,
eller tæt på arm hulen eller med på badeværrelset under brugsebad