nokia 6100
Fra : Soundcop

Dato : 03-05-03 18:16

Jeg mangler lidt hjælp til at få nye billeder over i min N6100
Jeg har en infrarød port i min lab. , der er også installeret den sidste nye
V. af Nokia Pc suite

Mangler du lidt nye spil , aps.og billeder til Nokia , så tjek min side
www.newtime.dk/nokia

Fra : Christian Poulsen

Dato : 03-05-03 21:48

> Jeg mangler lidt hjælp til at få nye billeder over i min N6100
> Jeg har en infrarød port i min lab. , der er også installeret den
> sidste nye V. af Nokia Pc suite

Så vidt jeg ved, så kan man ikke bruge Nokias software til at overfører
billeder fra computer til telefonen. Men ellers kan du jo blot bruge
WAP? Du har jo selv lavet en side, så kunne du jo lægge dem der? Ellers
kan du bruge denne service : http://www.eaid.dk/mobil.php .

Ellers syntes jeg også der var snak om at man kunne bruge Oxygen?:
http://www.oxygensoftware.com/download/

Fra : Peter

Dato : 04-05-03 09:44

Jeg vil da tro du kan ligge billeder i din tlf. via den org. Nokia software
og der kunne du jo prøve med Nokia Image Converter det virker da 100% på min
6610

Peter

---

Fra : Christian Poulsen

Dato : 04-05-03 13:13

> Jeg vil da tro du kan ligge billeder i din tlf. via den org. Nokia
> software og der kunne du jo prøve med Nokia Image Converter det virker

Ved nærmere eftertanke. Så var det telefon -> computer jeg tænkte på ;)

Fra : Peter Rongsted

Dato : 06-05-03 11:11

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote:

> [...]
>billeder fra computer til telefonen. Men ellers kan du jo blot bruge
>WAP? Du har jo selv lavet en side, så kunne du jo lægge dem der? Ellers

PC Suite kan overføre fra pc til mobil, men ikke den anden vej. Billedet
bliver også komprimeret, så kvaliteten ikke er særlig god.

>Ellers syntes jeg også der var snak om at man kunne bruge Oxygen?:
>http://www.oxygensoftware.com/download/

Personlig vil jeg aldrig købe noget af Oxygen Software. De lavede før i
tiden et værktøj til at høste email adresser i new-grupperne. Jeg har
sikkert modtaget en del spam pga deres værktøj, så de skal ikke have en
femøre fra mig.

Men der findes MobiMB Media Browser på www.logomanager.co.uk. Det kan
flytte billeder og ringetoner begge veje mellem mobil og pc.

Peter