SIM-UNLOCK
Fra : Nic

Dato : 03-05-03 11:45

Hej!

Jeg faldt for et lille stykked tid side hvor man ved indtastning af sin mobiludbyder og sin telefon's imei nummer gratis
kunne få koden til at fjerne operatørlåsen.
Nu kan jeg ikke finde adressen igen - please help

På forhånd tak.

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nic

(Please delete deleteme from my email adress to reply.)

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 03-05-03 11:53

www.gratisunlock.dk måske

Fra : Nic

Dato : 03-05-03 11:54

TAK

Fra : F.Larsen

Dato : 04-05-03 12:55

"Nic" <nifonewsspamsucks@tiscali.dk> wrote in message
> TAK

Hvad er algoritmen til at regne unlock koden ud ?

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 04-05-03 13:54

> Hvad er algoritmen til at regne unlock koden ud ?

Ja det gad jeg så os godt at vide...

Fra : Johnny

Dato : 06-05-03 08:49

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrup.zapto.org> skrev i en meddelelse

> Ja det gad jeg så os godt at vide...

Så er det med at få gang i lommeregneren :)

Hilsen

Johnny

Fra : jever65

Dato : 20-05-03 17:40

Er der nogen der har prøvet at unlocke en 3510i ved at brug af
http://www.gratisunlock.dk/ ??

Og virkede det?

Mvh.
Jever

http://www.kandu.dk/

Fra : Th Frydensberg

Dato : 20-05-03 18:24

jever65 wrote:

> Er der nogen der har prøvet at unlocke en 3510i ved at brug af
> http://www.gratisunlock.dk/ ??
>
> Og virkede det?
ja det virker - dog ikke Debitel ...
mv th

Fra : Brian K

Dato : 18-05-03 16:03

> [...]
mobiludbyder og sin telefon's imei nummer gratis
> kunne få koden til at fjerne operatørlåsen.
> Nu kan jeg ikke finde adressen igen - please help

Hej

Hvorfor er der ikke en mulighed for at vælge en Nokia 3410 i menuen ? (sim
unlock)

Mvh
brian

Fra : tlu

Dato : 18-05-03 16:10

www.gratisunlock.dk

Fra : Brian K

Dato : 18-05-03 21:43

"tlu" <tlu@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> www.gratisunlock.dk

Hej

ja...men der kan man ikke vælge en 3410 i menuen (som jeg skrev i den
tidligere post)