mms opsætning
Fra : Poul Johannsen

Dato : 03-05-03 08:55

Hej

Jeg har fået mig en nokia 3510i, som jeg er meget glad for.
Hvor kan jeg henter en MMS opsætning? Jeg har TDC mobil.

Den MMS opsætning på TDC hjemmeside virker ikke. Den kommer hele tiden med
systemfejl, så det må være muligt at henter den fra et andet sted som
virker. Det er skide irriterende at TDC ikke virker.

Mvh Poul

---

Fra : Lars

Dato : 04-05-03 15:49

Hej Poul

Hvor er det helt præcist det går galt og du får systemfejl; er det på
tdcmobil.dk eller i din telefon? Hvis du allerede er tilmeldt MMS, kan du
gøre det igen. Systemet registerer automatisk at du er tilmeldt og du får
mulighed for at få vælge at få en ny konfigurationbesked til din telefon.

Alternativt kan du manuelt opsætte din telefon, se evt. nedenstående URL
http://www.tdcmobil.dk/u_22612.htm

vh/Lars

Fra : Poul Johannsen

Dato : 04-05-03 17:20

Hej

> [...]
> mulighed for at få vælge at få en ny konfigurationbesked til din telefon.

Det er på www.tdcmobil.dk jeg får systemfejlen og jeg ringede ind til TDC og
fik at vide de havde problemmer og da jeg prøvede i dag igen var havde jeg
samme problem endnu.
Men jeg har fået opsætningen via www.nokia.dk

Mvh Poul

---