Telmore
Fra : NDan

Dato : 02-05-03 19:10

Har flere nr hos Telmore, men har de sidste 14 dage været udsat for
problemer når jeg skal lockes på for indsættelse af taletid. Første gang der
forsøges afvises der på grund af fejl men 2 forsøg lykkes hvergang. Har
prøvet at bruge en anden PC til formålet men med samme resultat, første
forsøg fejl - 2 forsøg OK. Det sker hvergang på alle 4 nr. jeg indsætter
taletid på.
Er der nogen der har været udsat for det samme hos Telmore?

NDan

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 04-05-03 19:07

> [...]
> taletid på.
> Er der nogen der har været udsat for det samme hos Telmore?

Ja.
(Hint Frank, ved du følger med, få det fixet :)

--
Michael
http://www.skydesign.dk

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 04-05-03 21:38

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> wrote in message
-SNIP-

> Ja.
> (Hint Frank, ved du følger med, få det fixet :)

LOL... Hehe. Du kommanderer jo med ham (Frank)... Det er ikke særligt
høfligt.... Men okay, på den anden side... Frank han fixer det nok når han
læser det

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-05-03 14:22

> LOL... Hehe. Du kommanderer jo med ham (Frank)..

Fido, apport

:)

--
Michael
Skal DIT firma billigt på nettet?

Fra : Christian Poulsen

Dato : 04-05-03 23:38

> problemer når jeg skal lockes på for indsættelse af taletid. Første gang
> der forsøges afvises der på grund af fejl men 2 forsøg lykkes hvergang.

Har samme problem. Dog kun på mit arbejde hvor computeren er Windows 98
med IE 5.5. På min hjemme-computer med Windows 2000 og IE 6.0 virker
den perfekt hver gang.

En ande ting ved login-systemet der kunne være smart, det var hvis man
kunne sætte et form for 'flueben' så den kunne huske ens login. Ligesom
fx på forsiden af www.nightleif.dk .

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-05-03 14:24

> Har samme problem. Dog kun på mit arbejde hvor computeren er Windows 98
> med IE 5.5. På min hjemme-computer med Windows 2000 og IE 6.0 virker
> den perfekt hver gang.

Kører Win 98 og IE 5.0
-og har prøvet på en anden comp. også med Win 98 hvor jeg dog ikke kan huske
hvilken version af IE...

Noget tyder på at det er Win 98 (eller evt. ældre versioner af IE) der gør
knuder.

Nogen med Win98 og IE 6.0 der lige prøver at checke så vi kan få det opklaret
inden vi mailer Frank (som tilsyneladende ikke følger med her alligevel...)

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-05-03 21:27

> Nogen med Win98 og IE 6.0 der lige prøver at checke så vi kan få det
> opklaret inden vi mailer Frank (som tilsyneladende ikke følger med her

Det har jeg prøvet. Der virker det perfekt. Det er kun på Win 98 og IE
5.5 og 5.0.

Fra : post@laulauritzen.fj~

Dato : 12-05-03 08:28

Var ellers ligeved at skifte til Telmore, men når de laver deres sider så de
ikke er bagudkompatible. så vil jeg ikke skifte. Det kan da ikke være
meningen at man skal udskifte diverse software på sin pc, for at bruge et
mobilabonnement !
Eller ?
Lau

Fra : Fischer

Dato : 12-05-03 09:35

> [...]
> vil jeg ikke skifte. Det kan da ikke være meningen
> at man skal udskifte diverse software på sin pc, for

Det virker altså ganske fint her med Win98 og IE5.5

*Fischer

Fra : KR

Dato : 12-05-03 10:38

"Fischer" skrev
> Det virker altså ganske fint her med Win98 og IE5.5

Virker også fint her med Win98 og IE 6, der har aldrig
været problemer.
Kunne ikke svare under starten på tråden,
da jeg ikke kan se den.
--
Mvh. KR