Supertelefon
Fra : KGB

Dato : 02-05-03 18:00

Jeg har lige fået stjålet min P800 i går af en taxachaufør !!!

Nå, men nu skal jeg jo have en ny telefon. Er der snart en update (evt. med
blits) på vej til P800, eller er det for længe at vente ??

Hvornår kommer z1010 ?
Er der nogen andre der har lavet en bedre telefon end P800 ?
Hvad er det bedste af det bedste ??

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 02-05-03 18:17

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev i melding
> [...]
>
> Hvornår kommer z1010 ?
> Er der nogen andre der har lavet en bedre telefon end P800 ?

Sonyericsson kommer til å levere blitz til T610, og den passer
forhåpentligvis til P800 også. Det er vel samme kontaktene i bunnen av de to
telefonene.

De andre spørsmålene kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Taxisjåføren ligger vel særdeles svett an dersom du husket å notere nummeret
på taxien. :)

Det er ille nok om han hadde lurt deg for penger ved å ta for høy pris for
kjøreturen, men å stjele en P800; nei det får da være grenser!

Vennlig hilsen

Thorolv Valentinsen

Fra : KGB

Dato : 03-05-03 07:40

"Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom .no> skrev i en meddelelse

> Taxisjåføren ligger vel særdeles svett an dersom du husket å notere
nummeret
> på taxien. :)

Ja, jeg huskede at notere nummeret og ringede til politiet. De ville ikke
gøre noget. Jeg kunne ringe til dem dagen efter mellem kl 8 og 16 ?!?

> Det er ille nok om han hadde lurt deg for penger ved å ta for høy pris for
> kjøreturen, men å stjele en P800; nei det får da være grenser!

Ja !

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Oros

Dato : 02-05-03 18:21

KGB wrote:
> Jeg har lige fået stjålet min P800 i går af en taxachaufør !!!

Hvordan? Fordi du havde glemt/tabt den eller hvad? Hvis du kender/kan huske
selskabet, tidspunktet du kørte og ikke midst hvorfra og hvortil, så kan de
garanteret godt fortælle dig hvem chaufføren er hvis du ikke venter for
længe...

-Rasmus

Fra : KGB

Dato : 03-05-03 07:41

"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> garanteret godt fortælle dig hvem chaufføren er hvis du ikke venter for

Hjalp ikke. Ringede til dem 2 min. efter ... og politiet, hjalp heller ikke.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Anders Hougaard

Dato : 02-05-03 19:12

KGB skrev:

> Hvornår kommer z1010 ?

Z1010 er vist noget af et skrummel, og tilmed en UMTS-telefon, så den ser vi
nok ikke noget til herhjemme foreløbig.

> Er der nogen andre der har lavet en bedre telefon end P800 ?
> Hvad er det bedste af det bedste ??

Du skal nok holde øje med Siemens SX1, der bliver lanceret til sommer. Den
er ikke så pæn IMHO, men den er proppet med de nyeste features, hvis du er
til Smartphones som P800. Er du mere til sjov og spas, skal du måske kigge
efter Neonode N1, men mon den nogensinde dukker op...?

Mvh

Anders