Upload af spil til en N6610?
Fra : sls

Dato : 01-05-03 18:55

Kan man gøre det via den infrarøde port? Hvis ikke, hvilket kabel skal man
så bruge, og hvor finder man sådan et billigt?

Mvh Sid

Fra : Henrik

Dato : 01-05-03 19:08

> Kan man gøre det via den infrarøde port? Hvis ikke, hvilket kabel skal man
> så bruge, og hvor finder man sådan et billigt?

Det kan godt lade sig gøre via den infrarøde port. Brug programmet Nokia
Application Converter, som ligger på den medfølgende cd til formålet.

/Henrik

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 01-05-03 19:31

Infrarød port kan nøjagtig det samme som et datakabel, så spar de penge,
hvis du har en infrarød mulighed

Fra : sls

Dato : 01-05-03 19:35

Takker

> Infrarød port kan nøjagtig det samme som et datakabel, så spar de penge,
> hvis du har en infrarød mulighed

Har ikke en infrarød port endnu. Hvor køber man sådan en billigt?

Mvh sls

Fra : Henrik

Dato : 01-05-03 19:49

> Har ikke en infrarød port endnu. Hvor køber man sådan en billigt?

Kig på www.gate2prices.dk eller www.edbpriser.dk

/Henrik

Fra : Henrik

Dato : 01-05-03 19:55

> Kig på www.gate2prices.dk eller www.edbpriser.dk

Hmm - den må jeg nok lige æde i mig igen, prøvede lige selv en søgning på de
nævnte sider, uden held. Sorry..

/Henrik

Fra : Brian Schelde

Dato : 01-05-03 20:03

"sls" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message
> Har ikke en infrarød port endnu. Hvor køber man sådan en billigt?
Sådan en er desværre ikke helt billig, men jeg ved de har nogen hos
<http://www.thansen.dk/>

Fra : Peter

Dato : 01-05-03 22:02

Jeg vil anbefale vare nummer Y-160 (tror jeg nok det var) hos Midt Data.
Den har jeg købt og det cykler bare 103 % med min 6610 og Win Xp.

Mvh
Peter

---

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 02-05-03 19:21

Jeg har også ovennævnte model købt fra midtdata til min 6610 med win xp, jeg
har dog senere erfaret at den sælges billigere (199,-) hos
www.cellshoppen.dk
Du skal bare huske at ændre transceiver type til Sigmatel 4000 og
hastigheden til 115200bps når du har installeret den, så kører det.
Mvh.
Christian