GPRS hos Sonofon (P800 + Palm)
Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 01-05-03 12:15

Er der nogen, der har fået GPRS til at virke hos Sonofon med en SE-P800? Jeg
har forsøgt i laaaang tid nu, og det har flere teknikkere hos Sonofon
også....

Når jeg "ringer" op, får jeg tildelt et IP nummer osv, men netværksmasken er
255.255.255.255 og gatewayen er det sammen som mit eget IP nummer. Inde hos
Sonofon siger de, at sådan SKAL det være - er det mig, der ikke kender til
TCP/IP eler er det Sonofon?

Jeg har forsøgt både med IR + Bluetooth på både Palm og en bærbar. Desunde
med både "*98*" og "*99*" samt "GPRS *99*"

Samme resultat hver gang!

Hos Sonofon får jeg bare af vide, at de ikke har lavet et adgangsnummer til
Sony-Ericsson P800 endnu... *98* skulle være til t68i og *99* Nokia (???)

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk

Fra : Jensb

Dato : 01-05-03 17:42

"Lars Bo Wassini" <lars@wassini.nospam.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> Sony-Ericsson P800 endnu... *98* skulle være til t68i og *99* Nokia (???)

Hvad med direkte på din P800, virker det der?

Jeg har fået det til at virke med Sonfon GPRS både på min P800 og også med
min Sony Clie PDA (Palm baseret) gennem P800.

Jeg bruger *98# som opkaldsnummer...prøv det.

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 02-05-03 08:44

"Jensb" <ikkenogetspam@tilmig.dk> wrote in message

> Hvad med direkte på din P800, virker det der?

Ja - det virker fint... Kan både Wappe og checke mail og browse.....

> Jeg har fået det til at virke med Sonfon GPRS både på min P800 og også med
> min Sony Clie PDA (Palm baseret) gennem P800.

Underligt!

> Jeg bruger *98# som opkaldsnummer...prøv det.

Prøver ... Igen igen på Palmen! ...... Nope! Virker ikke!!! Jeg får en GPRS
forbindelse, men når jeg forsøger at browse får jeg bare en DNS error...
Når GPRS sessionen afsluttes skriver telefonen: Sendt 5 Kb, Modtaget 0 Kb

Hvordan har du sat det hele op?

Bruger du IR eller BT?

Hvordan er dine "Connetion" sat op på Sonyen (Palmen)? ...og hvordan er
opsætningen i "Network"

/Lars