Synkronisering?
Fra : Michael

Dato : 30-04-03 23:32

Hvilken programmer kan man bruge til synkronisering, mellem pc og mobil?
Jeg har en N7110 og en N7210

Mvh
Michael

Fra : Brian Schelde

Dato : 01-05-03 07:37

"Michael" <michael@duerher.dk> wrote in message
> Hvilken programmer kan man bruge til synkronisering, mellem pc og mobil?
> Jeg har en N7110 og en N7210
Jeg går ud fra du mener kalenderen?

Der findes et program i Nokia Data Suite som kan synkronisere med bl.a. MS
Outlook og Lotus Notes.

Fra : Michael

Dato : 01-05-03 08:48

"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Michael" <michael@duerher.dk> wrote in message
> Jeg går ud fra du mener kalenderen?
>
> Der findes et program i Nokia Data Suite som kan synkronisere med bl.a. MS
> Outlook og Lotus Notes.

Det der Lotus Notes, findes der en demo man kan prøve? Gerne et link dertil.

Mvh
Michael

Fra : Brian Schelde

Dato : 01-05-03 09:50

MS

> Det der Lotus Notes, findes der en demo man kan prøve? Gerne et link
dertil.
Hmm, tror det ikke lige umiddelbart, det er et rimeligt stort program, med
server og klient.

Fra : Michael

Dato : 01-05-03 10:26

> [...]
> dertil.
> Hmm, tror det ikke lige umiddelbart, det er et rimeligt stort program, med

Ok er det det sammen som det der hedder Lotus smartsuite? Og kan man så
f.eks skrive noget i lotus kalender og så ligger fra programmet ind i
mobilen?

Mvh
Michael

Fra : Brian Schelde

Dato : 01-05-03 11:40

> Ok er det det sammen som det der hedder Lotus smartsuite? Og kan man så
> f.eks skrive noget i lotus kalender og så ligger fra programmet ind i
> mobilen?
Det kan jeg desværre ikke svare dig på, men der må andre der ved det.

Fra : Per Bau

Dato : 01-05-03 11:06

"Michael" <michael@duerher.dk> skrev i en meddelelse

> Det der Lotus Notes, findes der en demo man kan prøve? Gerne et link
dertil.

Jeps.

http://www-10.lotus.com/ldd/down.nsf

/Per

Fra : Peter Rongsted

Dato : 01-05-03 10:53

"Michael" <michael@duerher.dk> wrote:

>Hvilken programmer kan man bruge til synkronisering, mellem pc og mobil?
>Jeg har en N7110 og en N7210

I Nokia PC Suite findes PC Sync. Med det kan du synkronisere mobilens
telefonbog og kalender med Outlook, Lotus Notes og nogle andre. Du kan
gratis hente PC Suite på Nokias hjemmeside under support for den enkelte
model.

Jeg bruger selv PC Suite 5.1 til at synkronisere min 6100 med Lotus
Notes 5.0.12 uden problemer.

Peter

Fra : Michael

Dato : 01-05-03 13:35

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> model.
>
> Jeg bruger selv PC Suite 5.1 til at synkronisere min 6100 med Lotus

Tak skal i have
Jeg vil hente demoen med det samme og prøve.

Mvh
Michael

Fra : Peter Rongsted

Dato : 01-05-03 13:57

"Michael" <michael@duerher.dk> wrote:

>"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

>Tak skal i have
>Jeg vil hente demoen med det samme og prøve.

Det er det fulde program, som ligger på hjemmesiden - ikke en demo.