Passer Simkortet?!?
Fra : Kim Simonsen

Dato : 30-04-03 14:52

Hej i Gruppen!

Jeg overvejer at købe en Motorola T720...
Og ville lige høre om der er nogen der kan fortælle mig om den telefon både
kan tage 3 OG 5V Sim-kort...?!?

På Forhånd Tak!

Med Venlig Hilsen Kim

Fra : Kasper Astrup

Dato : 02-05-03 13:04

ja som udgangspunkt understøtter alle telefoner begge typer simkort.. men
der kan forekomme komplikationer hvis du skifter simkortet fra en ny telefon
til en gammel og tilbage igen..

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-05-03 13:29

Kasper Astrup wrote:
> [...]
> men der kan forekomme komplikationer hvis du skifter simkortet
fra en
> ny telefon til en gammel og tilbage igen..

....hvilke problemer ka det gi?
Hans

Fra : Kim Simonsen

Dato : 03-05-03 12:33

Tak for svaret Kasper!

Mvh. Kim

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-05-03 23:34

"Kasper Astrup" <xinc@xinc.dk> wrote in message
> ja som udgangspunkt understøtter alle telefoner begge typer simkort.. men
> der kan forekomme komplikationer hvis du skifter simkortet fra en ny
telefon
> til en gammel og tilbage igen..

Jeg har oplevet et par 3510i'ere og en Samsung N500, der ikke ville æde de
gamle typer.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde