Siemens S55, kommer der software med ?
Fra : SuperNova

Dato : 29-04-03 22:28

Har haft en Nokia6310i med Nokia's PCSuite.
Er der noget tilsvarende til Siemens telefonerne, følger det med,
den nye telefon eller er det ekstra ? Kan ikke finde det, på deres
hjemmeside.

Så vidt jeg kan se, så er det vist ikke overvældende god kvalitet der er at
sige om N6610, tror jeg tager Siemens S55 istedet. Eller er der andre
alternativer.
Har haft kik på N6310i, N6610, og S55. Hvad mener i ?
-Bo-

Fra : Janus Olsen

Dato : 29-04-03 23:20

SuperNova wrote:
> [...]
> andre alternativer.
> Har haft kik på N6310i, N6610, og S55. Hvad mener i ?

Hej, det lyder fornuftigt at gå over til siemens. Jeg har lige været på
www.my-siemens.com
og fandt siemens datasuite:
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,HQ_en_0_product%253AMW%252FHD%252FHD%252FS55%252Fdanda_DASD,FF.html
Derudover har de noget alle de andre godt kunne lære noget af. De ligger
nemlig deres opdateringer på nettet som exe-filer, så man ikke skal på
serviceværksted for at opdatere.
MVH Janus Olsen

Fra : Janus Olsen

Dato : 29-04-03 23:27

Og så lige et link der virker
http://makeashorterlink.com/?M47032364
MVH Janus Olsen

Fra : SuperNova

Dato : 30-04-03 08:11

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,HQ_en_0_product%253AMW%252FHD%252FHD%252FS55%252Fdanda_DASD,FF.html

Kender du et sted hvor man kan købe et data-kabel til S55'eren helst
uoriginalt, da de er noget billigere.
Da jeg kan se der ligger en opdatering til den, men det kræver "fast"
forbindelse.
Tak for svaret, tror jeg prøver en S55.
-Bo-

Fra : *Gavtyven*

Dato : 30-04-03 09:35

"> Har haft en Nokia6310i med Nokia's PCSuite.

Hvad bruger i det PCSuite til ????
Jeg selv har en S55 m/datakabel.
Og så snart du tilslutter din tlf får du en "nyt drev" på pcén.Som er din
tlf.
Detefter bruger man bare træk/slip
Kanon let.

Fra : Dennis Enøe

Dato : 30-04-03 10:37

"*Gavtyven*" <trads@FJERNget2net.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg selv har en S55 m/datakabel.
> Og så snart du tilslutter din tlf får du en "nyt drev" på pcén.Som er din

Sync med oputlook og lignende programmer, så kan du få
emails, adresser, tlfnr, kalender mm syncroniseret mellem dem.

Det rigtigt fede er (som alle de andre sync software til pda og
mobil kan) så vil den hvis du retter det ene sted selv rette det
andet når du syncer næste gang.

Dennis

Fra : *gavtyven*

Dato : 30-04-03 15:43

Jamen der følger også Siemens Data Suite med tlf.

Fra : Brian Schelde

Dato : 11-06-03 10:12

"Dennis Enøe" <bluesy@tiscali.dk> wrote in message
> Sync med oputlook og lignende programmer, så kan du få
> emails, adresser, tlfnr, kalender mm syncroniseret mellem dem.
Jeg har problemer med at når jeg syncer, så bliver mine aftaler forskudt en
time, ret irriterende.
Andre der har oplevet det og som måske har en løsning på det?