coolsms.dk og tdc og sms´er
Fra : ss

Dato : 29-04-03 14:44

på coolsms.dk står der at det kan koste meget at svare tilbage på en sms som
er sendt fra coolsms
- hvor meget er meget ?

har tdc´s sms tjeneste samme store ulempe ?

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 29-04-03 16:26

"ss" <ss@slsk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er sendt fra coolsms
> - hvor meget er meget ?
>
> har tdc´s sms tjeneste samme store ulempe ?

Hvor står det henne?

-Peter

--
Upload billeder, musik og java-programmer til din mobiltelefon GRATIS på:
www.eaid.dk/mobil.php

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-03 16:45

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@VÆKeaid.dk> wrote in message
> Hvor står det henne?
>
> -Peter

Hej Peter. Har du prøvet www.coolsms.dk ? Det står lige midt på siden.

mvh
FB

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 29-04-03 17:22

"FB" <nospam> skrev i en meddelelse

> "Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@VÆKeaid.dk> wrote in message

> Hej Peter. Har du prøvet www.coolsms.dk ? Det står lige midt på siden.

Efter nogle minutters grundig søgen på coolsms (igen, ja - havde kigget
indet jeg skrev) ku jeg se det :) Jeg var logget ind og tænkte ikke lige på
det var under normal sms...

-Peter

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-03 16:44

"ss" <ss@slsk.dk> wrote in message
> [...]
> er sendt fra coolsms
> - hvor meget er meget ?
>
> har tdc´s sms tjeneste samme store ulempe ?

Nu bruger jeg ikke coolsms. Men jeg bruger TDC's 10 gratisse om dagen.
Her er det jo med eget nummer det bliver sendt fra, så det skulle ikke koste
ekstra for at svare tilbage.

Ved coolsms er det vel fra nummer 2000 eller i den dur ik?

Mvh
FB

Fra : Lars Christensen

Dato : 29-04-03 17:11

On Tue, 29 Apr 2003 17:44:11 +0200, "FB" <nospam> wrote:

> [...]
>ekstra for at svare tilbage.
>
>Ved coolsms er det vel fra nummer 2000 eller i den dur ik?

Jeg prøvede lige at sende en sms til mig selv fra coolsms.dk den har
+88691774285771 som afsender så jeg går ud fra at det koster udlands
sms takst at svare på den. Ved ikke lige hvad prisen er pt.

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-03 17:21

"Lars Christensen" <lars@rifo-ofir.dk> wrote in message
> Jeg prøvede lige at sende en sms til mig selv fra coolsms.dk den har
> +88691774285771 som afsender så jeg går ud fra at det koster udlands
> sms takst at svare på den. Ved ikke lige hvad prisen er pt.

Ja ok. Det skal nok passe. Sådan er det ikke ved TDC. Her står dit eget
nummer, det er dejligt :)

Mvh
FB

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-04-03 18:34

> Jeg prøvede lige at sende en sms til mig selv fra coolsms.dk den har
> +88691774285771 som afsender

Hmm... forsøgte også lige, fik fra et andet nummer, men stadig et +88 og checkede
så også hvilken beskedcentral den var sendt igennem, og min "mistanke" blev
bekræftet, nemlig at de sender gennem den samme som icq benytter.
Mon folkene icq ved det?? Well, I don't care...

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Frederik B-B.