Tidsforskel ved t68i synkronisering med Ou~
Fra : John H.

Dato : 29-04-03 14:10

Ved synkronisering er mine aftaler i kalenderen altid en time forkert
(en time for tidligt)

Tidzonen i t86i er GMT +1.00t og sommertid er sat til 1t. sommertid.

Tidszonen i min PC er sat til (GMT + 01:00) København, Stockholm,
Oslo, Madrid, Paris

Så umiddelbart skulle det fungere, men som sagt er alle mine aftaler i
telefonen konsekvent en time foran. Hvordan ændres dette?

Fra : Dennis Lange

Dato : 29-04-03 14:22

John H. <ingen@email.adresse> skrev:
> Tidszonen i min PC er sat til (GMT + 01:00) København, Stockholm,
> Oslo, Madrid, Paris

Er din PC sat på sommertid?

--
Mvh. Dennis Lange

- Billige, brugte bøger til studiet: www.pensum.dk

Fra : John H.

Dato : 29-04-03 14:26

On Tue, 29 Apr 2003 15:22:25 +0200, "Dennis Lange"
<dblng2@hotmail.com> wrote:

>Er din PC sat på sommertid?

Den er sat til 'automatisk skift til sommertid'

Fra : Dennis Lange

Dato : 29-04-03 14:40

John H. <ingen@email.adresse> skrev:
> Den er sat til 'automatisk skift til sommertid'

Umiddelbart kunne det virke som om, at din tlf ikke fanger at din PC er på
sommertid. Hvis vi antager at tlf tror at PC'en viser vintertid, passer den
times forskel du beskriver.

Hvad hvis du dropper sommertidsindstillingen på tlf?

Fra : John H.

Dato : 29-04-03 14:52

Stadig samme problem.

Fra : Dennis Lange

Dato : 29-04-03 14:53

John H. <ingen@email.adresse> skrev:
> Stadig samme problem.

Og der løb jeg tør for ideer... beklager

Fra : Søren Blom

Dato : 29-04-03 16:24

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> skrev

> Og der løb jeg tør for ideer... beklager

Så må vi andre prøve ta tage over

Prøv at sætte computeren til ikke automatisk at skifte til sommertid, havde
samme problem med min T65 og senere P800, men efter at jeg bad computeren om
ikke automatisk at skulle skifte til sommer tid, så fungeret det.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 29-04-03 18:40

"John H." <ingen@email.adresse> wrote in message
> [...]
>
> Så umiddelbart skulle det fungere, men som sagt er alle mine aftaler i
> telefonen konsekvent en time foran. Hvordan ændres dette?

Har - endnu - ikke lagt mærker til det men har du prøvet at sætte telefonen
på "auto tidszone" ?
Dette er muligvis ikke muligt på alle net, men Telmore/Tdc understøtter det.
Men jeg kan altså ikke love dig at det hjælper.....
Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-05-03 11:14

"Jesper Hedegaard" <jesper@pissoff.dk> wrote in message

> [...]
det.
> Men jeg kan altså ikke love dig at det hjælper.....

Nu har jeg leget lidt med det - spørg mig ikke lige hvorfor, men flg.
opsætning virker for mig:
pc: GMT + 01:00) København, Stockholm, Oslo, Madrid, Paris -aut. sommertid.
Mobilos: tidszone: GMT + 2
sommertid: vintertid.
Så kommer mine aftaler ind på mobilos med korrekt tid. Jeg skal jo så bare
lige huske at ændre GMT 2 gange om året....

Jesper