Viser ikke alle ubesvarede opkald
Fra : Christian Muus

Dato : 28-04-03 15:49

Hej

Da jeg havde fri fra arbejde i dag, stod der på min mobil "2 ubesvarede
opkald", men jeg kunne kun se nummeret på den der senest havde ringet i -
nr. 2 på listen over ubesvarede var nemlig et opkald nogle dage tilbage.
Fejlen er klassisk og er tit sket.
Hvorfor viser den ikke alle dem der har ringet`?

Christian

Fra : Brian Schelde

Dato : 28-04-03 15:50

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Fejlen er klassisk og er tit sket.
> Hvorfor viser den ikke alle dem der har ringet`?
Det ville hjælpe hvis du skrev hvilken telefon det er, hvis det er en Nokia,
så virker det desværre sådan, den registrerer det kun en gang pr.
telefonnummer, så hvis det er den samme der har forsøgt to gange, så er det
kun den sidste gang der er registreret.

Fra : Christian Muus

Dato : 28-04-03 16:27

"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så virker det desværre sådan, den registrerer det kun en gang pr.
> telefonnummer, så hvis det er den samme der har forsøgt to gange, så er

Ja, jeg glemte at skrive det var en Nokia 3310, men jeg tror i har svaret
mig allerede, så tak for det

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 28-04-03 15:50

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fejlen er klassisk og er tit sket.
> Hvorfor viser den ikke alle dem der har ringet`?

Hvis det er de samme to numre der har haft ringet, så er der ganske rigtigt
to ubesvarede opkald, men kun ét nummer - tjek evt. opkaldstiden på
opkaldet...

-Peter

--
Upload billeder, musik og java-programmer til din mobiltelefon GRATIS på:
www.eaid.dk/mobil.php

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 28-04-03 18:40

> [...]

>Fejlen er klassisk og er tit sket.
>Hvorfor viser den ikke alle dem der har ringet`?

Kan det ikke skyldes at der ikke er et nummer at vise.

F.eks skjult nummer eller firma med flere linier hvor der ikke er åbnet for
hovednummeret ?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 28-04-03 20:57

"Christian Muus" skrev i en meddelelse
> [...]
> Fejlen er klassisk og er tit sket.
> Hvorfor viser den ikke alle dem der har ringet`?

Som nogle af de andre også er inde på. Det er sikkert den samme der har
ringet to gange... Så er der jo selvfølgelig kun ét nummer! Du kan kigge på
nummeret og se de sidste 5 opkaldstider (ku' man i hvert fald på min 6210 og
min nuværede 6610). I alle de nye Nokia har de nu lavet, så der også står
(intet nummer) i listen, hvis det har været fra hemmeligt nummer.

Så hvorom alting er, så er det nok ikke en fejl.....

Hygge...
Daniel