Fjernelse af Emei lås på telefon efter tyv~
Fra : Søren Wiilsbøll

Dato : 28-04-03 11:42

Jeg er ansat i et forsikringsselskab og har købt en telefon, der har været
stjålet og som er kommet tilveje via politiet.

Telefonen er fortsat låst på Emei-nummeret. Nogen der ved hvor man får
fjernet sådan en lås igen - er det hos politiet eller hos teleselskabet?

TDC har sagt, at man bare skal ringe til dem fra telefonen, men det er jo
lige præcis det man ikke kan.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-03 11:46

"Søren Wiilsbøll" >
> Telefonen er fortsat låst på Emei-nummeret. Nogen der ved hvor man får
> fjernet sådan en lås igen - er det hos politiet eller hos teleselskabet?

Jeg har været ude for næsten det samme... efter mange "ture" frem og tilbage
havnede jeg hos tele udbyderen !
da det er dem som har sat spærringen på !

--
MVH.

Anders Skalsted

webmaster@nokia-unlock.dk
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Carina

Dato : 28-04-03 17:04

"Online Unlock" <webmaster(a)nokia-unlock.dk> wrote in message

> [...]
tilbage
> havnede jeg hos tele udbyderen !
> da det er dem som har sat spærringen på !

Ja, men efter 'ordre' fra politiet. Det er politiet, der skal ringe til
teleudbyderen og få telefonen låst op. Udbyderen kan jo ikke vide om det er
ok, den ikke er meldt stjålet længere. Den godkendelse kan kun politiet
give.

Carina