http://teleimport.dk
Fra : Martin Bach

Dato : 27-04-03 11:26

Er det nogen der har handlet med dem??

De har meget billige nokia telefoner!

Fra : Fischer

Dato : 27-04-03 11:36

> Er det nogen der har handlet med dem??
> De har meget billige nokia telefoner!

Prøv at gå ca. 40 timer tilbage i denne gruppe. Der er en STOR diskussion.

*Fischer

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 27-04-03 11:39

Martin Bach wrote:
>Er det nogen der har handlet med dem??

Se eventuelt tråden:

Der kører desuden også en tråd i dk.videnskab.jura, da der er tvivl om,
hvorvidt det er muligt at få sine penge tilbage, når man forudbetaler
pr. giro:

Endelig kører der en laaaang tråd i forumet på www.mobildebat.dk - de
fleste steder konkluderes det, at der vist er tale om et forsøg på
svindel. Personligt har jeg forsøgt at maile firmaet, men de svarer ikke
på mine spørgsmål omkring afhentning, depositum osv.

\Mandal

Fra : Kurt Brixen

Dato : 27-04-03 14:04

On Sun, 27 Apr 2003 12:39:05 +0200, "Brian Fisker [8900]"
<Fisker@mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
>svindel. Personligt har jeg forsøgt at maile firmaet, men de svarer ikke
>på mine spørgsmål omkring afhentning, depositum osv.

Hvis man sammenligner hjemmesiden med de oplysninger der skal være i
henh. til http://www.net-tjek.dk/ ser det meget mangelfuldt ud.

Kurt Brixen

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 27-04-03 20:19

Selv deres firmanavn staver de forkert...Og stavefejl på siden - Det virker
som noget der er lavet hurtigt på en eftermiddag af en total ordblind

Check den lange tråd på: http://www.hol.dk/traad.asp?fID=10&tID=84063
Der er der 3 der har bestilt, og vil melde tilbage om dette køb. Og der er
andre interessante kommentarer.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-04-03 20:23

"Trine K. Petersen" <misskat@tdcadslFJERN.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Check den lange tråd på: http://www.hol.dk/traad.asp?fID=10&tID=84063
> Der er der 3 der har bestilt, og vil melde tilbage om dette køb. Og der er
> andre interessante kommentarer.

Jeg hæftes ved de meget seriøse "afsendernavne" og vægten i derved i
udsagnene..!

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-04-03 21:41

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev
i en meddelelse news:3eac2e1c$0$138$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
http://www.hol.dk/traad.asp?fID=10&tID=84063

> Jeg hæftes ved de meget seriøse "afsendernavne" og vægten i derved i

Det er ungt Bjørn... Ungt! :)

- Martin

Fra : Henning

Dato : 27-04-03 21:57

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse

Hmmmm adressen på firmaet er Holmbladsgade 102 , jeg bor lige derved og det eneste der
ligger på den adresse er et firma som handler med Autoreservedele

PS:Min kæreste er postbud på netop det stykke hvor den butik ligger og hun har aldrig set
det firma eller haft post med til det firma ,,, så jeg ville ikke handle der.

Fra : SoftMan Brian

Dato : 27-04-03 23:16

"Henning" <devnull@sunsite.dk> wrote in message
> Hmmmm adressen på firmaet er Holmbladsgade 102 , jeg bor lige derved og
det eneste der
> ligger på den adresse er et firma som handler med Autoreservedele

higgede liiige lidt på div kraks opslag...

Fra DK-hostmaster:

<citat>
Domænenavn:teleimport.dk
Registreret:2003-04-04

Registrant:
Handle:HE2562-DK
Navn:Heidi Eggertsen
Adresse:hombladsgade 102 3tv.
Postnr. & by:2300 København S
Land:Danmark
Telefon:+45 40858319

<citat slut>

Opslaget på tlf. giver:

<citat>
Andersen, Martin Hjortebjerg
Englandsvej 200,
2300 København S
<citat slut>

Navnet passer med det fra computerworld, men han bruger tilsyneladende ikke
sin egen adresse.

Er der iøvrigt noget problem ved ikke at opgive den korrekte adresse, da man
jo ikke sender noget dertil ?

Fra : Kurt Brixen

Dato : 28-04-03 06:56

On Mon, 28 Apr 2003 00:16:02 +0200, "SoftMan Brian"
<Brian_Hoey@hotmail.com> wrote:

>Er der iøvrigt noget problem ved ikke at opgive den korrekte adresse, da man
>jo ikke sender noget dertil ?

Et seriøst firma vil opgive en del informationer på sin hjemmeside. Se
fx http://www.net-tjek.dk/

Kurt Brixen

Fra : Vega

Dato : 29-04-03 20:35

Fundet på www.krak.dk

Navn Adresse Kontakt info Services
Paralel Teleimport

Holmbladsgade 102, 3. tv, 2300 København S Tlf:
Fax:
Mob:
32960100

Mvh. Vega.

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Postnr. & by:2300 København S
> Land:Danmark
> Telefon:+45 40858319
>
> <citat slut>
>
> Opslaget på tlf. giver:
>
> <citat>
> Andersen, Martin Hjortebjerg
> Englandsvej 200,
> 2300 København S
> <citat slut>
>
> Navnet passer med det fra computerworld, men han bruger tilsyneladende
ikke
> sin egen adresse.
>
> Er der iøvrigt noget problem ved ikke at opgive den korrekte adresse, da

begin 666 ikon_ret.gif
M1TE&.#EA$P`3`)$#`'=V=@```/_______R'Y! $```,`+ `````3`!,```)$
MG(^IP.U_@)BT6F"DW10/S6T>&%9C*69"P(;!=+[KU*YM3,^Z'->L#U.]9#(*
93YBS%5\GE$GE[$"C@B;5\WEH&XJNMP``.P``
`
end

begin 666 ikon_kort.gif
M1TE&.#EA$P`3`*($`'AW=W=V=AR*-L#>^?KZ^@```````````"'Y! $```0`
M+ `````3`!,```-.2+K<'C#*N<*X> B1;U!6MW4>*([D1X38QJ7FY:*=&LXN
MO,HX7>Z:WFMDX^5:KF)PQ)PI9\'E1KF,5JG'##%6%?T`R!=IH%I-SA&'>IT`
"`#L`
`
end

begin 666 ikon_ruteplan.gif
M1TE&.#EA$P`3`*(&`./AX7AW=P,#`W=V=@```/_______P```"'Y! $```8`
M+ `````3`!,```-.:+K</C#*N4:Y..NAK/X89WC@)Y(%H:Y$=F+M%Q?O-6=S
MG;)LV,$\@B#W2]EZ1EHQR+O4F,BG2K-R%@$$@ :K58Y*(%$`;*I,SA&'>IT`
"`#L`
`
end

begin 666 ikon_rejseplan.gif
M1TE&.#EA$P`3`+,*``\0'WAW=Q@9)P,$%/^6`/\R&D9*9G=V=@```/______
M_P```````````````````"'Y! $```H`+ `````3`!,```164,E)JSTXZSU/
M^F H'I(GGB"IF.BILB BNZ4HWV,=(WOX)H0@KT!,``S(Q"](&!8'2(.RQG06
B$H+H=!6:?;R?7_?&\^G&93.W15NSU8%WKK2I9RSX? 0`.P``
`
end

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 01-05-03 13:23

Bemærk alle rettelserne på siden. Det tyder på, at Teleimport pølger med i
debatten rundt omkring.

Ingen stavefejl på forsiden mere
Lige pludselig er der 2 års garanti (før var det 1 år)
Under Telefon-priser er der tilføjet: dansk menu og UDEN sim-lås
Og under Kontakt er der tilføjet: OBS !!da vi får utrolige mange emails kan
der godt gå lidt tid før vi svare tilbage. på forhånd tak

Hilsen Trine

Fra : DWM

Dato : 01-05-03 13:54

"Trine K. Petersen" <misskat@FJERNtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Bemærk alle rettelserne på siden. Det tyder på, at Teleimport pølger med i
> debatten rundt omkring.

Det eller også har de fået en del henvendelser omkring diskutionen.

> Ingen stavefejl på forsiden mere

Hehe. Det var da også på tide.

> Lige pludselig er der 2 års garanti (før var det 1 år)

Det er da dejligt. Der er jo forskel på garenti og den
obligatoriske 2 års reklamationsret.

/Kenneth Iversen