Bluetooth Dongle <> adapter
Fra : Finn D Jørgensen

Dato : 26-04-03 18:10

Er der nogen forskel på at købe en blue tooth dongle eller en blue tooth
adapter.

Jeg har forgæves forsøgt at finde en dansk hjemmeside hvorfra jeg kunne
bestille en Bluetooth dongle til min ericsson t68i. Men so far er det kun
lykkedes mig at finde www.shg.dk og deres side går ned hver gang jeg
forsøger at indtaste kundeoplysninger. Så dem opgiver jeg. Men hvor kan jeg
eller købe den? På www.edbpriser.dk kan jeg kun finde det der hedder
bluetooth adapter, men er det det samme?

Hvad skal jeg iøvrigt være opmærksom på inden jeg køber en af ovenstående?
Jeg skal primært bruge den til at synkronisere kalender og kontaktpersoner
med outlook.

På forhånd tak for hjælpen

Finn

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 26-04-03 22:19

In news:v4zqa.32032$y3.2630414@news010.worldonline.dk ,
Finn D Jørgensen <fnif@hhknet.dk> typed:
> er det kun lykkedes mig at finde www.shg.dk og deres side går ned
> hver gang jeg forsøger at indtaste kundeoplysninger. Så dem opgiver
> jeg. Men hvor kan jeg eller købe den?

Uden at kende særligt meget til det du søger, så synes jeg nu ikke du opgive
shg.dk, har selv handlet der mange gang (og alle i min omgangskreds gør), så
hvis det var det eneste sted, så ville jeg nok lige give dem en chance til.
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk
http://www.elbodegacrew.dk

Fra : BorreBoy

Dato : 26-04-03 23:45

"Finn D Jørgensen" <fnif@hhknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skal primært bruge den til at synkronisere kalender og kontaktpersoner

Har købt en Trust BT120 Bluetooth adapter. Kan bl.a. købes hos SHG.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : J@n

Dato : 30-04-03 16:49

Den kan ligeledes fås hos
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=13428
btw. jeg har ingen problemer med shg´s side.
/Jan

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-05-03 15:22

www.midtdata.dk har en USB dongle som virker fortræffeligt sammen med T68I