Dårlig lyd i Nokia 6610?
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 26-04-03 15:58

Hejsa

Jeg har lige købt, og afleveret igen, en ny 6610, det er en totalt fed tlf,
men damn jeg syntes da godt nok Nokia er begyndt at gå på kompromis med
kvaliteten, meget plastikagtigt og med en syntes jeg uacceptabel dårlig
indbygget højtaler(den oppe ved øret, ikke den der laver ringetoner) Jeg
skulle bruge den arbejdsmæssigt og det kunne jeg simpelthen ikke leve med,
jeg skulle sige hvaba konstant. Jeg syntes den havde en utrolig susen og
metalisk lyd, og det var svært at høre hvad folk sagde. Med headsæt på var
det meget bedre, men det kan jeg bare ikke rende rundt med hele tiden, så
jeg går(desværre) tilbage til min 6210, der tilgengæld har en fantastisk
lydkvalitet i forhold til.

Er der nogle der har samme erfaringer som mig?

Mvh
Jacob

Fra : Christian Poulsen

Dato : 26-04-03 17:03

> Er der nogle der har samme erfaringer som mig?

Et typisk 6610 problem. Det er der desværre mange af dem der har det
problem :(

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 27-04-03 01:03

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in message

> Et typisk 6610 problem. Det er der desværre mange af dem der har det
> problem :(

Ja, desværre, jeg prøvede 2 andre oppe i butikken, og den ene af de 2 var
lidt bedre end den jeg havde, men ikke god nok til at jeg ville have den :(

Mvh
Jacob

Fra : Kent

Dato : 27-04-03 13:42

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Et typisk 6610 problem. Det er der desværre mange af dem der har det
> problem :(

Æv - den var ellers en af de telefoner, jeg havde med
i mine overvejelser.

Ved du om 6100 har lignende problemer. Bare ærgeligt
at der ikke er radio i den! Jeg kan heller ikke finde ud af,
om den har polyfoniske ringetoner.

Vh
Kent

Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-04-03 15:18

> Ved du om 6100 har lignende problemer. Bare ærgeligt at der ikke er
> radio i den! Jeg kan heller ikke finde ud af, om den har polyfoniske

Jeg har haft min 6100 siden januar. Den har virker perfekt. Den har endnu
ikke genstartet, slukket af sig selv eller ellers opført sig mystisk. Det
er uden tvivl min først Nokia jeg har oplevet det med. Lyden i højtaleren
er som den skal være.

Et bevis på at den ikke er fejlbehæftet, er at den nyeste software version
stadig er fra 12 dec. 2002.

Den har polyfoniske ringetoner. Den er stortset identisk med Nokia 6610 og
7210. Men som du selv skriver har den ikke radio, plus den har en lille
smule mindre hukommelse til spil, programmer osv.

Fra : Vega

Dato : 28-04-03 15:33

Har ikke haft problemer med lyden eller andet med min 6610.

Mvh. Vega.