Norsk el. Svensk T65
Fra : Joachim Nørmark

Dato : 26-04-03 14:33

Hejsa
Jeg har lige fået en T65 men den har kun Norsk, Svensk og Engelsk som
sprog. Kan man software-opdatere sig ud af det problem, og hvad koster
det?
Der er software-ver. R2B på den.
Hvor kan jeg billigst købe et kabel til at forbinde den med min
computer. Det er vist et der hedder RS232, men jeg kan kun finde dem
til 3-400 kr - er et kabel så dyrt??

Hilsen

Joachim

Fra : soren@blom.dk

Dato : 26-04-03 16:31

"Joachim Nørmark" <joachimnormark@hotmail.com> skrev
> Jeg har lige fået en T65 men den har kun Norsk, Svensk og Engelsk som
> sprog. Kan man software-opdatere sig ud af det problem, og hvad koster
> det?

Du kan få dansk software på din telefon ved en software opdatering, det
koster en halv time løn hos
http://www.teleservice.com/page.php?page=6975&menu=366 har du stadig garanti
på telefonen gøres det gratis.

> Hvor kan jeg billigst købe et kabel til at forbinde den med min
> computer. Det er vist et der hedder RS232, men jeg kan kun finde dem
> til 3-400 kr - er et kabel så dyrt??

Et synk. kabel kan du f.eks. købe hos www.thansen.dk kan ikke lige huske
deres pris, men den er omkring 300 kr for USB kablet.

VH

Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : GrillBiller

Dato : 26-04-03 17:10

Du kan også smutte ned i Teliashoppen og afleverer din T65'er og bytte den
ud med en T310(+TeliaExpress) for 299 kr ialt.
De "køber" din T65'er for 200 kr og du får en splinter ny T310 af værdi
ca.1200 kr.

Fra : Ole

Dato : 27-04-03 14:19

Hvor ligger den butik, er der en hjemmeside??

Ole