T68i's firmware eller software version
Fra : Toki

Dato : 26-04-03 10:33

Hej NG,

Hvordan kunne jeg se hvilken version af firmware eller software i min T68i
mobil og IMEI nr.? Mange tak på forhånden!

Vh,
Toki

Fra : Martin Zielke

Dato : 26-04-03 11:32

IMEI nummer kan du se ved at trykke *#06#
Jeg ved ikke hvordan man ser software og firmware versionen.

Fra : Peter Binderup

Dato : 26-04-03 12:21

Sådan her kommer du frem til service menuen.

joystik til højre * joystik til venstre joystik til venstre * joystik til venstre YES

/Peter