T68i og dispaly kvalitet
Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-04-03 08:30

Jeg overvejer at købe mig en T68i, og vil godt høre hvor læsbart
displayet er i forskellige lysforhold.
Det jeg specielt tænker på er, om den er slem til at refelktere lys
udefra, således at man ikke regtigt kan se hvad der står i disp.?
Er det microskrift, eller har bogstaverne en størelse, så man kan læse
det uden at anstrænge sig?

Ivar Madsen

Fra : John H.

Dato : 26-04-03 09:44

On Sat, 26 Apr 2003 09:30:28 +0200, Ivar Madsen <news-@milli.dk>
wrote:

> [...]
>udefra, således at man ikke regtigt kan se hvad der står i disp.?
>Er det microskrift, eller har bogstaverne en størelse, så man kan læse
Jeg syntes displayet er ganske læsbart, selv under stærk sollys (lidt
afhængigt af valg tema)

Der er to skrift størrelser, så det skulle være muligt at læse det
uden større anstrengelser