SMS Spam
Fra : Jochke

Dato : 25-04-03 19:03

Hejsa.

Er min kæreste og jeg de eneste der har fået sms spam? Fik den idag kl
16:30.

Meddelsen er som følge:

Fra: Jackass
Hey! Du kan opleve JACKASS fra MTV, LIVE i København! Det originale
JACKASS -slæng står på scenen i Cirkusbygningen fre. d.23/5. Køb din billet
hos BilletNet NU!

/Jochke

Fra : Dennis Enøe

Dato : 25-04-03 22:34

"Jochke" <ask@me.com> wrote in message
> [...]
> Hey! Du kan opleve JACKASS fra MTV, LIVE i København! Det originale
> JACKASS -slæng står på scenen i Cirkusbygningen fre. d.23/5. Køb din

Tjaaa, hvis du har fået sådan en og ikke tilmeldt dig nogle service hos feks
mobital
eller lignende, så skal du anmelde dem, vi gider ikke de danske firmaer som
går den slags.
fs.dk er en god start.

Dennis

Fra : mr_allen

Dato : 30-04-03 10:10

> [...]
> Hey! Du kan opleve JACKASS fra MTV, LIVE i København! Det originale
> JACKASS -slæng står på scenen i Cirkusbygningen fre. d.23/5. Køb din

Det er fra Coolsms.

--
mr_allen

Remove capital letters in email.