Infrarød port?
Fra : Vega

Dato : 25-04-03 15:25

Hej gruppe.

Hvor kan jeg købe en infrarød port til min Nokia 6610?
Gerne et link.

Mvh. Vega.

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 25-04-03 15:46

Her: http://www.thansen.dk/product.asp?c=137382079&n=730528566&pn=730528814

Fra : Vega

Dato : 25-04-03 15:53

Hej Trine.

Er det noget der virker?

Erfaring?

Mvh. Vega.

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 25-04-03 15:57

> Hej Trine.
>
> Er det noget der virker?
>
> Erfaring?

Jeps jeg havde det, og det virkede, men så fandt jeg ud af, at jeg havde
infrarød port i min bærbare, så solgte jeg det. Det virker perfekt. Og
mobilen kunne nemt ligge en halv meter fra det infrarøde øje, og stadig
modtage/sende data.

Det virker rigtig godt.

Fra : Vega

Dato : 25-04-03 15:54

For resten, kan den bruges til at overføre spil, billeder og poly
ringetoner?

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 25-04-03 16:01

> For resten, kan den bruges til at overføre spil, billeder og poly
> ringetoner?

Jeps det kan man...Jeg har ikke prøvet med toner, da jeg ikke har fundet
nogen på nettet. Men spil og programmer, det kan man sagtens! Og billeder,
der går det også rigtig godt.

Man skal bare installere programmet der er på CD'en, så kører det hele helt
perfekt...Og det går hurtigt.

Fra : Vega

Dato : 25-04-03 16:36

Hvad med Pc suite som følger med 6610'en kan det bruges sammen med?

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 25-04-03 17:34

> Hvad med Pc suite som følger med 6610'en kan det bruges sammen med?

Jo lige præcis. Du installerer Pc suite, det som er på CD'en til din Nokia
6610. Der er de programmer du skal bruge. Et til konfigurationer, sms,
grafik, til spil og prog. Jamen det er der det hele. Og det er så nemt og
ligetil, det skal du slet ikke være nervøs for.

Fra : Vega

Dato : 25-04-03 17:50

Ok. Takker for links, gode svar og hurtige svar.

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 25-04-03 18:45

> Ok. Takker for links, gode svar og hurtige svar.

Det var så lidt. God weekend!!

Fra : Vega

Dato : 25-04-03 18:50

I lige måde.

Fra : Dennis Enøe

Dato : 25-04-03 16:07

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> For resten, kan den bruges til at overføre spil, billeder og poly
> ringetoner?

Den eneste forskel fra at bruge datakabel er at hvis telefonen
kan opdateres uden at ryge på værksted, så skal man ha datakabel,
men det kan nokia ikke.

Dennis

Fra : Vega

Dato : 25-04-03 16:35

Gider du oversætte det du har skrevet til dansk?

Mvh. Vega.

Fra : Dennis Enøe

Dato : 27-04-03 08:11

> Gider du oversætte det du har skrevet til dansk?

Bare at i principet så kan du alt med IRDA dog ikke opdatere
software.

Dennis

Fra : DWM

Dato : 25-04-03 16:54

> [...]
> Den eneste forskel fra at bruge datakabel er at hvis telefonen
> kan opdateres uden at ryge på værksted, så skal man ha datakabel,

Øhh? Man kan da ikke opdatere software med datakabel.

/Kenneth Iversen

Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 26-04-03 11:57

DWM wrote:

> Øhh? Man kan da ikke opdatere software med datakabel.

Nej, ikke med Nokia - men nogle telefoner kan.

--
Astrid S. Thusgaard
Taarnby, Denmark

Remove REMOVE in my e-mail address

Fra : Dennis Enøe

Dato : 27-04-03 08:12

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message

> Øhh? Man kan da ikke opdatere software med datakabel.

Nej ikke med Nokia som jeg skrev, men mange andre kan du.

Dennis

Fra : sls

Dato : 01-06-03 15:23

http://www.cellshoppen.dk/shop/