N6610 der knirker
Fra : Karen

Dato : 25-04-03 09:34

Hejsa,
Jeg har lige købt en 6610 og afleveret min 6100 til min
kæreste..selvom jeg meget bedre kan lide knapperne på 6610, så knirker
den nederste navigeringsknap helt ekstremt - samtidig har den en ret
langsom reaktionstid...nogen der kender problemet?
Generelt synes jeg Nokia er ved at blive lige lovlig
plastikagtige..ret ærgerligt!

Nu går jeg ned med den i dag til butikken, men skal den så til rep
eller kan jeg bede om en ny? Den er købt igår...

Karen

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-04-03 13:18

"Karen" <cowboyhat@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu går jeg ned med den i dag til butikken, men skal den så til rep
> eller kan jeg bede om en ny? Den er købt igår...

Bed om en ny. I news:dk.videnskab.jura , kan du helt sikkert få et par
paragraffer der understøtter at du skal have en ny, da fejlen var der
fra starten.

- Martin

Fra : HSK

Dato : 25-04-03 10:19

> [...]
> langsom reaktionstid...nogen der kender problemet?
> Generelt synes jeg Nokia er ved at blive lige lovlig

Jep, jeg havde problemet med min 6100 ! Den knirkede ad h. til. Så jeg
varmede bagcoveret lidt op over et gasblus og bukkede det meget lidt - det
hjalp på knirkeriet

/Henrik

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 25-04-03 13:43

> Jeg har lige købt en 6610 og afleveret min 6100 til min
> kæreste..

Hvorfor ikke beholde den 6100

selvom jeg meget bedre kan lide knapperne på 6610, så knirker
> den nederste navigeringsknap helt ekstremt - samtidig har den en ret
> langsom reaktionstid...nogen der kender problemet?

En kammerat købte også én som knirkede. Han løste problemet ved, at pille
coveret af, både for og bag. Så satte han det på igen, og trykkede til.
Derefter knirkede den ikke mere. Det var noget med, at knapperne ikke sad
lige på.

> Generelt synes jeg Nokia er ved at blive lige lovlig
> plastikagtige..ret ærgerligt!

Plastik, tjaaah, de fleste mobiler er lavet af plastik
Nej, jeg ved godt hvad du mener. Men så prøv at sammenlign med en Ericsson
R600 eller T100, så kan vi virkelig snakke plastik

Jeg har også selv en 6610. Jeg er godt tilfreds med denne. Før havde jeg en
7210, den var jeg ked af, da den ikke lige var min kop the...virkede nemlig
for billig kineser tjams plastik agtig Men det er meget smag og behag.

Min havde også sløv software, en opdatering hjalp

Trine

Fra : Karen

Dato : 25-04-03 20:17

On Fri, 25 Apr 2003 14:43:25 +0200, "Trine K. Petersen"
<misskat@tdcadslFJERN.dk> wrote:

>Hvorfor ikke beholde den 6100

Synes min kæreste trængte til en ny fon - og er nu helt vild med 6610
- som jeg fik byttet uden prob i butikken i dag (TDK biks), så nu
hverken knirker den eller noget som helst..Perfekt!

Karen

Fra : Michael Jensen

Dato : 25-04-03 22:07

> Synes min kæreste trængte til en ny fon - og er nu helt vild med 6610
> - som jeg fik byttet uden prob i butikken i dag (TDK biks), så nu
> hverken knirker den eller noget som helst..Perfekt!

Det var da god service :)