Hvem kan opgradre software på en Nokia 333~
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 24-04-03 21:47

Jeg har har abonoment hos Orange i 8 Mdr i den tid er telefonen blevet kodet
med lås, nu har jeg skiftet til telmore, men kan ikke bruge telefonen fordi
jeg ikke kan huske koden den virker findt med det gamle sim kort men når jeg
sætter sim kortet fra Telmore i så spørger den om spærings koden og den er
ændret fordi 12345 som det plejer at være virker desvære ikke, bor du
omkring Esbjerg og har du mulighed for at hjælpe mig for x antal kr høre jeg
gerne fra dig. Venligst Glenn.

--
besvar til:
glennh@esenet.dk