et par spørgsmål...
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 24-04-03 14:59

Hejsa ng.

Først vil jeg høre om der er nogen af jer der har prøvet nokias headset (kan
ikke huske model nr., men det billige af dem), og hvad er jeres bedømmelse
af det??

Jeg overvejer at skifte min 6310 ud med en t68i (igen), hvad menere i?? Vil
lige høre nogen der taler godt for en t68

--
Med venlig hilsen/Best regards
Kenneth Koustrup

www.cool-shop.dk - Det koster intet at kigge.

Email scanned by Norton Antivirus!

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 24-04-03 20:57

Virkelig ingen der kan hjælpe

Fra : Martin Bach

Dato : 24-04-03 22:40

Jeg syntes ericsson er alt for langsom...
Derfor ville jeg vælge nokia...

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-04-03 23:52

"Kenneth Koustrup" <koustrup@paradis.dk> wrote in message
> Virkelig ingen der kan hjælpe

Jo - så pyt da:
1 Det er ikke en Nokia
2 Det er ikke en Nokia
3 samme som 4,5,6....

Men helt alvorligt: prøv at se hvor mange indlæg, der er i denne gruppe om
problemer med Nokia. Og se derefter i dk.marked.privat.telefon.mobil hvor
mange, der vil af med deres Nokia - mange gange skriver de at den lige er
blevet ombyttet....det lugter af at de ikke tror på produktetmere.
Min bror købte en 7650'er med kamera und alles. Eneste problem var at du
ikke kan bruge et head-set på den: den brummer i modtagerens ende så de til
tider ikke kan høre dig. Nåh jo - den begyndte osse at ligge og se pæn og
aktiv ud - den ku' bare ikke ringe ud ellers ringes op. Begge dele ret
uheldigt, når du er selvstændig og afhængig af din mobil. Og Nokia Finland
ku' ikke løse problemet, så forhandleren måtte tilsidst - modstræbende -
tage den retur !
Jeg tror at Nokia har alt for travlt med at udspy fine nye modeller. Så
travlt at de vælger at udsende dem med kendte fejl - "det ka' vi rette hen
ad vejen - bare vi får noget nyt ud nu !". 8350'eren ku' osse et nummer med
at tabe forbindelsen næsten hver gang du prøvede at ringe eller ringe ud -
jeg spørger mig selv om et firma med så stor ekspertise virkelig kan sende
modeller på markedet med så indlysende fejl ? De må da have oplevet sådanne
problemer under deres egne test under udviklingen af produktet. I "gamle
dage" (ca op til og med 6210) var det jo rigtige kvalitets-produkter, de
lavede. Er de nu bare så forhippede på at ride på deres bølge at de er ved
at sætte deres gode navn over styr ?
Nå - tilbage til sagen: brormand kører nu med en T68i'er, der viker, og jeg
med en T39m'er og en R380s'er, der begge virker.
Så - øh - jeg tror familien her holder os til Ericsson en god tid endnu.

Jesper
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...