Diablo II og XP
Fra : Bjarne

Dato : 17-05-03 20:32

Når jeg forsøger at starte Diablo II på min nye computer, går programmet i
stå og kommer med følgende meddelelse:

Error 22: A critical error has occured while initializing DirectDraw

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe???

Det er en Pentium 4 / 2,4 Ghz / 512 Mb ram installeret med Microsoft XP Pro
(engelsk). På PC´en er installeret DirectX ver. 8.1.

Håber på at en klog person kan give mig svaret.

Tak.

Fra : danni plougmann

Dato : 17-05-03 21:21

har du nyeste drivere til dit grafikkort
detonator 4x.xx til geforce kortene
catalyst 3.4 til radeon kortene
prøv at starte spillet op i direct3d istedet

Fra : Peter Bjeldbak

Dato : 18-05-03 19:31

Hejsa

Du skal også nok lige patche din diablo II .. det hjalp hos mig.

Mvh

Peter

Fra : Rapper

Dato : 21-05-03 00:46

"Peter Bjeldbak" <peter@*spamfilter*bjeldbak.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Du skal også nok lige patche din diablo II .. det hjalp hos mig.

Jep. Ellers prøv om det kan køre i 2D mode.

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619