Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billedkritik uge 13
Fra : Erland Pillegaard

Dato : 26-03-01 19:09

Ja venner,gider i at sige lidt om mit billeder
er spændt på at høre jeres mening
Erland Pillegaard

Skulle i få lyst til at min Hjemmesider
så er adressen her
http://w1.
http://w1.1358.telia.com/~u135801556

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 26-03-01 21:15

Hej Erland

On Mon, 26 Mar 2001 20:09:16 +0200, "Erland Pillegaard"
<pillegaard@privat.dk> wrote:

>Ja venner,gider i at sige lidt om mit billeder
>er spændt på at høre jeres mening

Jeg syntes det er et godt billede med en fin komposition, dog kan jeg
ikke lade väre med at komme med lite kritik.

Det som efter min mening drar lidt ned på billedet er at pigens kjole
falder helt sammen med bänken, bare en anelse forskel i gråtonen havde
efter min menig forhöjet billedets kvaliteter.

Bortset fra det syntes jeg det er väldigt morsomt at se et sort/hvidt
billede til en afveksling mellem alle farvebillederne.

med venlig hilsen
Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 28-03-01 19:08

Jeg synes vi skal holde kritikken i een tråd... Og så savner jeg den
indledende mail med link til billedsiden

/Anders

Fra : Kristian Amby

Dato : 28-03-01 19:12

On Wed, 28 Mar 2001 20:08:00 +0200, "Anders Frederiksen"
<anders@vkr.dk> wrote:

>Jeg synes vi skal holde kritikken i een tråd... Og så savner jeg den
>indledende mail med link til billedsiden

Enig. Forøvrigt synes jeg det er et flot billede, men jeg er ening med
dem der synes, billedet ville være bedre spejlvendt. Og det er nok
også lige i det hårdeste

Mvh
Kristian Amby