GTA vice vity "Messing with the Man" hjælp
Fra : danni plougmann

Dato : 16-05-03 17:23

Jeg kan ikke komme videre før jeg har klaret mission ved bikerne
missionen hedder Messing with the Man.
jeg har prøvet at søge på walkthoughs men kunne ikke finde nogen brugbar
løsning
der stod bare men enten skulle bruge en tanks eller en masse missiler.
men jeg kan ikke finde nogen af delene, jeg har dog fundet bazookaen men med
4 granater kommer man ikke langt.

mit chaosmeter har jeg endnu ikke fået 1/4 fyldt endnu inden man har en
wanted level på 5 stjerner og man bliver slagtet totalt.

er der nogen der har klaret den mission og hvordan gør man.

--
fjern NOSPAM i min mail

Fra : Jackie

Dato : 16-05-03 21:34

Hey

***SPOILER***

Det lykkedes mig at klare missionen ved at skyde alle biler, politifolk og
tilfældige fodgængere til at starte med. Når Wanted level stiger meget,
løber du op på taget af bygningen, som ligger lige i nærheden (Der hvor du
kan købe et skur for 1000$, til at gemme spillet der). Så pløkker du bare
alt oppe fra taget, og skifter ende af taget, når der ikke kommer mere i den
ende, hvor du har skudt det hele. På den måde lykkedes det mig, at få Chaos
meteret fuldt op.

Når du så har fuldført missionen smutter du hen i dit skur, og gemmer
spillet, hvorefter du kan loade dit spil, og Wanted level er væk. Det kan
vel godt kaldes, at udnytte en bug i spillet... :)

Hygge
Jackie

Fra : danni plougmann

Dato : 17-05-03 00:35

> [...]
> spillet, hvorefter du kan loade dit spil, og Wanted level er væk. Det kan
> vel godt kaldes, at udnytte en bug i spillet... :)

tak for svaret så lykkedes det endelig for mig det tog omkring 4½ time lorte
mission grrr.
min løsning var at hente missiler 4 i havnen af gangen op og save i
icecream fabrikken tilbage og hente 4 missiler
og det gjorde jeg igen og igen indtil jeg havde 52 missiler, så gik jeg
ellers bare amok . indtil det lykkedes.

/mvh danni plougmann

Fra : Simon Kamber

Dato : 17-05-03 16:04

On Fri, 16 May 2003 22:33:40 +0200, "Jackie" <jackieloa@hotmail.com>
wrote:

>Hey
>
>***SPOILER***

God ting der stadig er folk der gider huske at skrive **spoiler** i
deres posts. Tak for det ;), var bange for at den tradition var gået
helt i glemmebogen.

Fra : Bandit

Dato : 17-05-03 04:48

Hvis det går helt galt og man behøver mere "FIREPOWER" så skriv panzer midt
i spillet.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-05-03 21:00

danni plougmann wrote:
> [...]
> wanted level på 5 stjerner og man bliver slagtet totalt.
>
> er der nogen der har klaret den mission og hvordan gør man.

Hmmm... den synes jeg nu ellers var overraskende nem.
Jeg gjorde bare det at jeg startede med at køre over på Hospitalets
parkeringsplads og sprang alle bilerne i luften der.
Det gav næsten fyldt chaosmeter. Derefter om foran hospitalet og springe
ambulancen i luften og så var det overstået. Uden en eneste wanted-stjerne.

I første omgang troede jeg det gik ud på at skyde betjente og andet
uniformeret men det finder man hurtigt ud af er en meget dårlig ide.
Dels giver politibiler/betjente ikke mere i chaosmeter og dels får man
MEGET hurtigt alskens kampklædt og uniformeret på nakken.

/Robert

Fra : PoulluoP

Dato : 30-06-03 19:11

prøv under spillet at taste panzer så lander der en
stor tanks midt på gaden og du er godt kørende

http://www.kandu.dk/