Blå biler i GTA: Vice City
Fra : Christian Probst

Dato : 16-05-03 15:43

I GTA 3 havde jeg et problem med at bilerne blev tyrkisblå få minutter efter
jeg havde startet spillet, det virker som en grafikfejl der opstår. Jeg
håbede at problemet ville være løst i Vice City, men ak nej det er præcis
det samme. Det er kun i GTA spillene jeg oplever dette, og min
systemtemperatur er ikke mere end 24 grader celcius, så jeg tvivler meget på
at det er et varmeproblem. Hvis jeg lukker spillet ned og starter det op
lige bagefter er problemet væk i et par minutter igen.
Er der andre der oplever dette og evt. har en løsning?

Jeg kører det under Windows XP på en Athlon Thunderbird 1400 MHz og et
Pallit GeForce 2 Pro. Se grafikfejlen her: www.chevy-camaro.dk/vice_city.jpg

-Christian

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-05-03 15:46

Christian Probst (christian[sæt_punktum_her]probst@vip.cybercity.dk)
skrev følgende:
> [...]
> et par minutter igen.
> Er der andre der oplever dette og evt. har en løsning?

Er det længe siden du har opgraderet din driver til grafikkortet? Hvis
ja, så hent en ny her: www.nvidia.com

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Christian Probst

Dato : 16-05-03 16:05

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote in message
> Christian Probst (christian[sæt_punktum_her]probst@vip.cybercity.dk)
>
> Er det længe siden du har opgraderet din driver til grafikkortet? Hvis
> ja, så hent en ny her: www.nvidia.com

Jeg har prøvet med en række forskellige drivere, det har ikke løst
problemet. Ellers tak for forslaget, jeg burde selv have nævnt det :)

Fra : Sp@cey

Dato : 18-05-03 11:21

der er faktisk allerede kommet en patch

http://tinyurl.com/c0m7

Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."