Black Hawk Down og savegames
Fra : Per Nielsen

Dato : 15-05-03 18:27

Hvordan tager man backup af savegames i Black Hawk Down?

Fra : Per

Dato : 15-05-03 20:16

On Thu, 15 May 2003 19:26:37 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Hvordan tager man backup af savegames i Black Hawk Down?

En kopi af filen "dfvplr.sav" burde kunne gøre det.

mvh Per

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-05-03 20:29

"Per" <nospam@nospam.nowhere> skrev i en meddelelse
> En kopi af filen "dfvplr.sav" burde kunne gøre det.

Takker. Troede jeg skulle til at rode med de bmx- og pcx-filer som bliver
dannet undervejs.

Fra : Per

Dato : 15-05-03 20:34

On Thu, 15 May 2003 21:29:17 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Takker. Troede jeg skulle til at rode med de bmx- og pcx-filer som bliver
>dannet undervejs.

Hmm, du siger noget. Dem må du nok hellere tage med også.
Det er jo de billeder der vises ved de mission saves du bruger.
Det havde jeg ikke lige tænkt på, for jeg plejer ikke selv at
gemme midt under en mission. Sorry.

mvh Per

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-05-03 22:37

> [...]
> Det er jo de billeder der vises ved de mission saves du bruger.
> Det havde jeg ikke lige tænkt på, for jeg plejer ikke selv at

Det gør da ikke noget. Andre der kan bekræfte at jeg skal backup'e
dfvplr.sav filen + alle bmx- og pcx-filer? Burde da efterhånden være
standard at alle spil har et save bibliotek, but guess not.

Fra : Danny Christensen

Dato : 16-05-03 14:32

jeg tog kun backup af dfvplr.sav, jeg kan så ikke lige huske om mine in game
save games kom med eller hvad der skete, men det burde vel ikke kunne være
et problem at starte fra starten af den mission man er nået til, så ved man
ca. hvad der venter en

mvh Danny

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-05-03 16:32

"Danny Christensen" <danny@kdl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et problem at starte fra starten af den mission man er nået til, så ved

Takker.