Langsom multiplayer i generals
Fra : Frank Sørensen

Dato : 14-05-03 17:21

Når jeg spiller direct connect med en af mine kammerater kører det ikke
særligt hurtigt.

Vi kører begge spillet fint i solo play og har opdateret til version 1.3
Udover det har vi begge en 512/128 internet forbindelse.

Nogen ideer til hvorfor det går langsomt?

Frank Sørensen

"Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-05-03 20:44

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> wrote in message
> [...]
> Udover det har vi begge en 512/128 internet forbindelse.
>
> Nogen ideer til hvorfor det går langsomt?

Nu ved jeg ikke hvor langsomt du mener det går, men generals er meget
langsomt i multiplayer - direct connect som over lan.

Mvh.:
Peter

Fra : Frank Sørensen

Dato : 14-05-03 21:05

> Nu ved jeg ikke hvor langsomt du mener det går, men generals er meget
> langsomt i multiplayer - direct connect som over lan.

For langsomt i hvertfald Kan man ikke gøre noget ved det?

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-05-03 21:28

Frank Sørensen wrote:

> For langsomt i hvertfald Kan man ikke gøre noget ved det?

Maile producenten og kræve de laver en patch. Generals er endnu et af de
spil som er kodet håbløst dårligt og blevet solgt via en masse reklamer
m.m. - ligesom en del andre i serien fristes man til at sige

Mvh

Bruno

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 14-05-03 23:59

Strengt taget er Generals vist ikke en del af nogen serie...Jeg mener
der står (et eller andet sted) at Generals er inspireret(!) af
C&C-serien, og ikke en del af den....desuden er spillet ikke lavet af
Westwood, men af EA Pacific. Hvordan dét påvirker kvaliteten af koden
skal jeg lade være usagt. :)

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : Simon Kamber

Dato : 17-05-03 16:04

On Thu, 15 May 2003 00:59:13 +0200, Kristian Nejsum <t@r.com> wrote:

>Strengt taget er Generals vist ikke en del af nogen serie
Jo, command & conquer.

>...Jeg mener
>der står (et eller andet sted) at Generals er inspireret(!) af
>C&C-serien, og ikke en del af den
Så ville der ikke så command & conquer: generals i spillet

>....desuden er spillet ikke lavet af
>Westwood, men af EA Pacific. Hvordan dét påvirker kvaliteten af koden
>skal jeg lade være usagt. :)
Samme folk, nyt navn. Westwood var en del af EA, og eftersom de var så
dygtige ville EA give dem et officielt navn. Det er stadig de samme
folk der har lavet det. Ved ikke om navnet westwood stadig eksisterer.

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-05-03 11:57

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message
> Frank Sørensen wrote:

> Generals er endnu et af de
> spil som er kodet håbløst dårligt og blevet solgt via en masse reklamer
> m.m. - ligesom en del andre i serien fristes man til at sige

Muligvis, men spillet er nu meget sjovt.

Mvh.:
Peter

Fra : Jan Larsen

Dato : 17-05-03 08:20

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> skrev i en meddelelse

> For langsomt i hvertfald Kan man ikke gøre noget ved det?
>
> --
> Mvh
> Frank Sørensen

Hej Frank.

Hvordan får i det til at virke på direct connect vi er 2 som har brugt flere
timer for at prøve at få det spil til at virke,
Vi har prøvet at få det til at virke med kali også men uden held, hvergang
vi prøver at joine hinandens game får ham der joiner Time Out, når den anden
laver et spil kan jeg slet ikke se hans spil men omvendt kan han godt se mit
spil og jeg kan se han joiner men han får time out.

Venlig Hilsen

Jan Larsen.