Gode rollespil?
Fra : Thomas

Dato : 14-05-03 13:47

Hej

Jeg sidder sådan og savner et rigtig godt rollespil til PC'er hvor man
virkelig kan fodybe sig i historien og i karakterene. Hvad er der af sådanne
på markedet for tiden? Er der noget af det der er værd at investere i?

Hilsen
Thomas

Fra : Tybalt

Dato : 14-05-03 14:11

"Thomas" <thomas.heath@ofir.dk> wrote in message
> [...]
sådanne
> på markedet for tiden? Er der noget af det der er værd at investere i?

Hej Thomas.

Jeg fornemmer, du ved hvad du taler om og leder efter, så derfor tør jeg
knapt foreslå Neverwinter Nights. Jeg synes ihvertfald det er et dejligt
spil. Og så kan man udvidde det i det uendelige, når man har spillet den
officielle kampagne. Derudover er der langt imellem de gode CRPG'er lige for
tiden.

Mvh. Henrik

Fra : Frost

Dato : 14-05-03 14:47

> [...]
sådanne
> på markedet for tiden? Er der noget af det der er værd at investere i?

Jeg anbefaler på det højeste Baldur's Gate serien og Planescape: Torment.
Baldur's Gate 1 (evt. med udvidelsen Tales of the Sword Coast) kan være
svært at opdrive nu om dage, men den lokale FONA i Frederikssund har i hvert
fald en pakke Baldur's Gate II og udvidelsen Throne of Bhaal til en billig
penge. Det skal siges at Planescape: Torment har den bedste historie og de
mest spændende figurer af jeg har oplevet til dato (efter min mening,
selvfølgelig), så hvis du får chancen for at købe det, så forspild den
endelig ikke.

Fra : SoftMan Brian

Dato : 14-05-03 14:48

> [...]
sådanne
> på markedet for tiden? Er der noget af det der er værd at investere i?

Jeg ved ikke om Gothic vil fald ind i den kategori ?

Fra : Michael Petersen

Dato : 14-05-03 16:45

"Thomas" <thomas.heath@ofir.dk> mumbled something in

> [...]
> virkelig kan fodybe sig i historien og i karakterene. Hvad er der af
> sådanne på markedet for tiden? Er der noget af det der er værd at

Elder scrolls III - Morrowind

tjek på www.morrowind.com men tjek lige recommended krav også !

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 14-05-03 22:26

> [...]
> virkelig kan fodybe sig i historien og i karakterene. Hvad er der af
> sådanne på markedet for tiden? Er der noget af det der er værd at

Gothic, Gothic og atter Gothic! Og for at det ikke skal være lyv så kommer
Gothic2 om mindre end en måned (13. juni).

A.P.

Fra : Devast8or

Dato : 14-05-03 23:51

Thomas wrote:
> [...]
> virkelig kan fodybe sig i historien og i karakterene. Hvad er der af
> sådanne på markedet for tiden? Er der noget af det der er værd at

Som Frost siger: Baldur's Gate serien. Det er nogle gamle spil, men de er
stadig alt for gode. Specielt BG2:SOA har en rigtig god historie, og dine
party members har også indbyrdes snak og skænderier alt efter hvordan du
sammensætter dit party.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jytte, Leif, Bettina~

Dato : 19-05-03 20:32

der er et internet spil der hedder runescape www.runescape.com
det er et godt rolle spil du skulle prøve det!