Toca race driver problemer
Fra : Tom Jørgensen

Dato : 12-05-03 06:57

Jeg har et problem med toca race driver, det låse hvergang man skal til
begynde at køre, men kun hvis jeg bruger mit rat eller joystik om det så er
usb port eller gameport det har ikke noget at sige, det vil godt køre med
tasteturet. Andre bil spil køre perfekt.

Systemet er :
asus p4pe med 3,06 Mhz.
ati 9700pro grafikkort
1024Mb samsung ram
+ det løse

Jeg har en anden pc med et Chaintech bundkort og en 2Ghz intel og 512Mb
samsung ram + ati 9700pro grafik kort og så det løse.
Der er ingen problemer overhovedet.

Begge maskiner kører alt som standard og med de nyeste driver.
Har I/du nogle ideer til problemet?

Venlig hilsen
Tom Jørgensen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-05-03 12:52

Tom Jørgensen wrote:
> [...]
> det så er usb port eller gameport det har ikke noget at sige, det vil
> godt køre med tasteturet. Andre bil spil køre perfekt.

Snip

Prøv at geninstallere DirectX og evt. Chipset Drivere til bundkortet
(for at opdatere USB controller driverne).
Måske er der også kommet nye drivere til dit rat. Måske er der en patch
til Toca der kan afhjælpe problemet.

-Sune

Fra : Tom Jørgensen

Dato : 13-05-03 02:58

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (for at opdatere USB controller driverne).
> Måske er der også kommet nye drivere til dit rat. Måske er der en patch

Jeg har forsøgt men den nye patch fra codemaster gen installeret usb driver
fra asus, nu virker det i test drive men stadig ikke i selve løbet.

MVH.
Tom Jørgensen

Fra : Flare

Dato : 13-05-03 01:14

> Systemet er :
> asus p4pe med 3,06 Mhz.
> ati 9700pro grafikkort
> 1024Mb samsung ram
> + det løse

Fy for saten......

Fra : Tom Jørgensen

Dato : 13-05-03 02:53

"Flare" <anders@pings.dk> skrev i en meddelelse

> Fy for saten......

???? ikke forstået.

Fra : Flare

Dato : 13-05-03 13:03

> ???? ikke forstået.

For den monster computer...Ikke noget negativt :)

ANders

Fra : Tom Jørgensen

Dato : 13-05-03 14:51

> For den monster computer...Ikke noget negativt :)
>
> ANders

Okay så fis den ind :) .... den køre også bare derud af, stabil - er meget
hurtig til at starte programmer/spil .
Bruger den også til video osv. samtidig kan man spille eller hvad nu man har
lyst til.

Tom

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-05-03 15:52

Flare wrote:

> For den monster computer...Ikke noget negativt :)

Monster computer? Hvis der ikke skal mere end 3,06MHz til at gøre dig
glad må du have et lykkeligt liv

Fra : Flare

Dato : 13-05-03 16:19

> Monster computer? Hvis der ikke skal mere end 3,06MHz til at gøre dig
> glad må du have et lykkeligt liv

Det skal der ikke.

Anders