Hjælp til GTA ViceCity
Fra : Bandit

Dato : 12-05-03 00:51

Jeg skal stjæle en kampvogn :) ... men hvordan gør man ?

Fra : Gismo

Dato : 12-05-03 12:22

"Bandit" <bandit@REMOVEundertaker.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal stjæle en kampvogn :) ... men hvordan gør man ?

Prirat kopi ... går ikke mester ... Er der ikke noget med at spillet først
kommer om nogle dage ???

Anyway, jeg ved det sku ikke

Gismo

Fra : Bandit

Dato : 12-05-03 14:34

Whine whine whine :) ja en kopi hentet på en dansk binaer gruppe :) men bare
rolig, jeg skal sku nok købe spillet når det udkommer !

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-05-03 13:53

Bandit wrote:
> Jeg skal stjæle en kampvogn :) ... men hvordan gør man ?

Du bliver gammel før tid hvis du bliver ved med at tage sorgerne på
forskud på den måde.

Slap nu helt af, nyd solen og vent til spillet bliver udgivet.

Fra : Nic

Dato : 12-05-03 14:17

> Du bliver gammel før tid hvis du bliver ved med at tage sorgerne på
> forskud på den måde.
>
> Slap nu helt af, nyd solen og vent til spillet bliver udgivet.

LMAO en hentydning. 1-0

Fra : Bandit

Dato : 12-05-03 14:36

SOL !! jeg skal skutte ikke have sol :) jeg skal spille !!

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-03 15:06

Låner lige tråden :)

Er der multiplayer i Vice City?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-05-03 17:15

peet_dk wrote:
> Låner lige tråden :)
>
> Er der multiplayer i Vice City?

Nej.

Men jeg læste et eller andet noget om en mod til GTA3 der gav
multi-player funktion hvis bare begge maskiner loadede samme save-game
og stjal en bil på samme tid... eller noget i den stil.

Nu hvor jeg forsøger at være behjælpelig kan jeg selvfølgelig ikke finde
det link igen, men det ligner i høj grad dette: http://www.gta3mta.tk/

/Robert

Fra : Bandit

Dato : 12-05-03 17:23

Nej ingen multiplayer :( men mon ikke at der kommer et patch på et tidspunkt
....tror at det kunne være rigtigt godt multiplayer spil :)

Fra : Sp@cey

Dato : 12-05-03 18:05

> Nej ingen multiplayer :( men mon ikke at der kommer et patch på et
tidspunkt
> ...tror at det kunne være rigtigt godt multiplayer spil :)

Ja den kom jo aldrig til GTA3.............
Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : DWM

Dato : 12-05-03 19:00

"Sp@cey" <Email???> skrev i en meddelelse
> Ja den kom jo aldrig til GTA3.............

Der findes flere uofficielle addons til GTA3 så man kan spille multi.
Bl.a. her:
http://www.gta3mta.tk/

/Kenneth Iversen

Fra : puma

Dato : 14-05-03 21:33

Lav et drive-by, og kør længere foran karavanen, hvorefter du nakker
soldaterne med kruger eller colt - det var metoden på ps2... ved ikke om
det er det samme.

Fra : danni plougmann

Dato : 15-05-03 17:03

først kommer der den der patriot og bagefter en lastbil også kampvognen.
du skal hurtigt parkere en bil lige mellem kampvogn og lastbil, så hopper
der en soldat ud af kampvogne for at flytte bilen, også er kampvognen lige
til at ta.

/danni plougmann

Fra : Henrik

Dato : 16-05-03 17:34

"Bandit" <bandit@REMOVEundertaker.dk> wrote in message
> Jeg skal stjæle en kampvogn :) ... men hvordan gør man ?

Snup den mens de henter donuts.

Mvh
Henrik