er lige begyndt på dette spil Delta Force ~
Fra : Futte

Dato : 11-05-03 16:32

Men er kommet til bane to hvor jeg kommer i båd men syndes meget hurtigt at
jeg løber tør for amo kan man ikke samle noget nogen steder jeg er lige
kommer over broen...?

Futte

Fra : Nic

Dato : 11-05-03 18:37

> Men er kommet til bane to hvor jeg kommer i båd men syndes meget hurtigt at
> jeg løber tør for amo kan man ikke samle noget nogen steder jeg er lige
> kommer over broen...?

Kig i båden der ligger inden broen til venstre.

Fra : Futte

Dato : 11-05-03 18:48

Tak det vil jeg prøve

> Kig i båden der ligger inden broen til venstre.

---

Fra : Fusk Fuskersen

Dato : 11-05-03 20:40

Prøv ent.
3cfe170c - Unlimited Ammo
fc1ef2ed - Refill Ammo

Fra : Nic

Dato : 12-05-03 14:16

> Prøv ent.
> 3cfe170c - Unlimited Ammo
> fc1ef2ed - Refill Ammo

Så er det spil ikke fedt mere - godt man fik gennemført det uden snyd.
Det er ikke værd at bruge de koder - så kan man ligesågodt smide spillet ud.