Black Hawk Down
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 10-05-03 16:54

Jeg har lige købt dette spil i boghandleren men når jeg prøver at
installere det, kommer InstallShield Wizard kun op på 99% - så sker der ikke
mere. Alle andre programmer (Norton, ZA) er de-aktiverede. Kan man omgå
install-wizard? Er der nogen der har haft lignende problemer med
installeringen af dette spil? Jeg har også prøvet at installere det fra
brænder-drevet, men med samme resultat. Jeg tvivler på der er fejl på
cd-rommen, men det kan vel forekomme.

Maskinen er en 2,26 Ghz Dell 8200, med 512 mb ram, GeForce ti-4600 grafik,
så den fejler vel ikke noget.

Nogen gode råd?

Med venlig hilsen
Hans-Henrik Husen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-05-03 14:04

Hans-Henrik Husen wrote:
> [...]
> cd-rommen, men det kan vel forekomme.
>
> Maskinen er en 2,26 Ghz Dell 8200, med 512 mb ram, GeForce ti-4600 grafik,

Jeg har godt nok ikke lige Black Hawk Down selv, men ellers i andre
InstallShield programmer der har givet det problem har det hjulpet at
tømme Temp dir'et.

Genstart maskinen, afslut evt. autostartende programmer, gå i Start ->
Kør -> %TEMP%, slet indholdet af det directory der kommer frem og prøv
at installere igen.

/Robert

Fra : Allan Møller

Dato : 12-05-03 21:35