NTCS?? ææhh.. jeg reklamerer lige
Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-05-03 15:29

http://store.yahoo.com/rockstarwarehouse/grthauvicipc.html

"* Games are in NTSC format only."

Der er da ikke noget der hedder NTSC på en PC... eller er der noget jeg
er gået fuldstændig glip af?

Fra : Kim

Dato : 09-05-03 15:34

Robert Eriksen wrote:

> Der er da ikke noget der hedder NTSC på en PC... eller er der noget jeg
> er gået fuldstændig glip af?

Ikke når du f.eks viser et psil på din monitor....men hvis du nu har et
tv og viser en film via tv udgangen på dit grafik kort kan du godt have
NTSC.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-05-03 14:37

Kim wrote:

> Ikke når du f.eks viser et psil på din monitor....men hvis du nu har
> et tv og viser en film via tv udgangen på dit grafik kort kan du godt
> have NTSC.

....som de fleste moderne fjernsyn kan vise uden problemer. Ellers kan
man køre signalet igennem sin videomaskine først, det virker, hvis
ellers videoen understøtter NTSC.
Man kan normalt se det med det samme på farverne om NTSC virker eller ej
(grøn bliver blå og andre sjove ting). Eller også hakker spillet/filmen.
Hvis man har et Geforce-baseret kort kan man bruge TVTool (et fantastisk
program, alle pengene værd) som bla. kan vise PAL ved 60 Hertz på en
eller anden fusket måde. Det virker glimrende. Mit TV udstøder en ganske
forfærdelig hyletone når det prøver at vise NTSC, så jeg bruger PAL 60.

-Sune

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-05-03 15:41

Robert Eriksen wrote:
> http://store.yahoo.com/rockstarwarehouse/grthauvicipc.html
>
> "* Games are in NTSC format only."
>
> Der er da ikke noget der hedder NTSC på en PC... eller er der noget
> jeg er gået fuldstændig glip af?

Det må være konsoludgaverne de omtaler.

NTSC står iøvrigt for "Never The Same Colour".

j/k

-Sune

Fra : Jacob Holm Jørgensen

Dato : 09-05-03 16:06

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message

> Det må være konsoludgaverne de omtaler.
>
> NTSC står iøvrigt for "Never The Same Colour".

Hehe, den var meget god.

Mvh. Jacob.