Street Legal ??? er det et nyt spil der b~
Fra : Blix

Dato : 07-05-03 02:24

kan se der er en del tråde om dette spil, men hvad er det engenligt for et
spil og er det værd at ofre penge på???

ps: er tilhænger af gode bilspil fx toca 2, nfshps, gp4 etc...

Fra : DWM

Dato : 07-05-03 15:36

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> kan se der er en del tråde om dette spil, men hvad er det engenligt for et
> spil og er det værd at ofre penge på???

Det er et spil alá det gamle Street Rod til C64 & Amiga.
Man køber et vrag af en bil, sætter den i stand, tuner den
og køre løb mod andre.
Der er et review af spillet her med scrshots:
http://www.gamezone.com/gzreviews/r21079.htm (engelsk)

Der skal hentes 4 patches for at opdatere spillet så det køre
bare nogenlunde. De 4 patches fylder over 130MB.

/Kenneth Iversen

Fra : Christer Rasmussen

Dato : 16-05-03 22:15

Det er snart 1år gammelt.
Noget ala Street Rod, desværre giver grafik motoren en del problemer, er
næsten løst efter 4 patches, det kræver rimelig god CPU kræft, jeg kan sådan
lige køre det acceptabelt på min P3 750 med GF4 4400. en 1.5Ghz ville nok
være en fordel.
Spillet er ok, der er 4 områder i byen du starter i en del på en 20 plads på
Klub listen, du skal så køre mod de andre i "klubben" og dermed ende på 1
pladsen, så bliver der åbnet til en ny del af byen, og du starter så på 20
pladsen i den nye "klub".
Det kan nok gøres på 1 time pr. klub, by områderne er ret flotte, og byerne
er som midtown madnes, der er alså ikke kun en rute fra start til mål, du
kan selv vælge hvad vej du vil køre.
Når man møder en konkurrent aftaler man et beløb man køre om, ingen "pink
slip".
penge kan bruges til at forbedre bilen med større motor, turbo, super
charger, alt muligt. Ret fedt, når man lige finder ud af hvad der passer
sammen.

Jeg tvivler på du kan købe spillet i danske butikker, du skal nok gennem
internet butikker muligvis fra udlandet.

Det er udviklet af for mig ukendte Invictus og udgivet af Activision
Fan side http://www.buildersedge.org/